-- 𝑯 𝑨́ 𝒁

138 9 2
                                    

L  U  C  I   A

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

L U C I   A

Besétálva a házba egy gyönyörű látván fogadott minket. A nappali és a konyha egybevolt, és az előszoba után egyből azt láttuk meg. Van egy takarítónőnk és egy párszor már hívtuk ide, nyilván nem kevés pénzért, de nagyon szépen kivan takarítva. A védőfóliák még rajta-rajta vannak, de ez is egy plusz élmény lehúzni.

A nappali részében van egy oriási tv a falra felszerelve és előtte egy nagy kanapé meg pár fotel. A kanapé és a tv között egy dohányzóasztal. Vele szemben van a konyha és egy pár szék a egy pulthoz rakva. Pontosan 5. Innen a nappaliból 3 ajtó, egy lépcső, és egy lift van. Egy ajtó elég nagy, gondolom az majd a gyerek játszószobája lesz,a másik kettő kicsi szerintem wc és a mosdó. A konyhából csak egy ajtó van a spejz.

Persze a gyerekszoba vagy is a játszó szoba teljesen űres volt a fürdőszoba is teljesen gyönyörű volt. Az a wc-vel volt egybe nyitva. A 3. ajtó a pincébe vezetett. Na kitalálja ki mivan ott medencék, és jacuzzi, és Kyliannak egy nem kicsi edző terem.

Visszamentünk a nappaliba és elindultunk az emeletre

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Visszamentünk a nappaliba és elindultunk az emeletre. Az elsőn volt 3 gyerek szoba és a közös dolgozó szobánk volt ott. Gyerekszobák 2 egymás melett 1 meg a dolgozó melett. Egybenyiló mosdó volt és 1-1 gardrób. Hátulról is volt egy nagy terasz minden szobából.

A gyerekszobák csak sima fehérek a dolgozó szobák sem màsok. Nem tudom Kylian hova akar három gyerekeket, de inkább helyen életünk végéig plusz egy szoba mint, hogy ezt a folyamatot még egyszer megkelljen tenni. A gyerekszobák teljesen üresek voltak, a gardróbjuk és a wc volt berendezve. Mármint szekrényekkel, ruhák még nem voltak benne. A dolgozokban, pedig szerkények, gépek voltak mellette szinte oda dobva. De én meg vagyok egy laptopal, szerintem csak ezenkell gyorsan módosítani, azaz bepakolni. meg majd a mi gardrobunkba.

A következő emeleten, a mi szobánk és 4 vendégszoba volt a vendég szobáknak volt egy mosdója és mindnek egy hosszú terasza. Egy külön folyosó visz a mi szobánk felé. A szobánk melett egy nagy mosdó és egy kisebb wc.

𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕 Onde histórias criam vida. Descubra agora