- 𝑹 𝑶́ 𝒁 𝑺 𝑨 -

199 8 1
                                    

L  U  C  I  A

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

L U C I A

Egy vörösborral jött vissza a kezébe amit lerakott az asztalra, aztán felém vette az irányt. Mivel zárt lábakkal ültem a pulton így a kezét a két oldalamra tette és úgy támaszkodott. De láttam rajta, hogy ez így neki annyira nem tetszik így egyből szét tettem a lábaim és közé állt combomra téve kezeit.

- Bepótoljuk a vörös borozást? -kérdezett egy huncutmosoly társaságban.

- Bepótolhatjuk. -egyeztem bele.

-De azt tudod, hogy a jó kis lányok nem ülnek fel a pultra. -közeledett felém.

Egyre és egyre közeledtünk egymáshoz. Tudtam mi lesz a vége, de annyira élvezte, hogy nem akartam kiszakadni. De levegőhiánya miatt elváltunk. Majd mosolyogva leemelt a pultról.

- Ott vannak a poharak. -bökött a fejével mögém.

- Bocsi. -ültem le a helyemre.

Megittunk mindketten 2-2 pohárral és felmentünk azzal, hogy elmegyünk fürdeni. Adott egy törölközőt és be is mentem, Kyky azt mondta addig ő is fürdik. A pizsamát még nem tudom, hogy oldom meg  ugyan is amikor az előbb wc-re mentem a bugyim nem az eredeti fehér színében volt, ami még a ruhámon nem látszott. A táskámba mindig van tampon vagy betét így azzal nincs baj. Csak, hogy mit fogok felvenni fölé azt még nem tudom. De először inkább lefürdők és meg kérem Kyliant, hogy hozza ide a táskám.

- Kylian. -szóltam ki a fürdőből, a wc-n ülve mindössze egy törölközőben.

- Igen? -láttam szeme eléggé megnézett, de zavarba hozta őt is meg engem is a helyzet.

- Légyszi a táskám ide tudod hozni és tudsz valami pizsamát adni? -mondtam halkan.

- Igen, de miért kell a táska? -nézett rám kérdőn.

- Mert meg jött. -láttam rajta, hogy nem érti amit mondok de azért elment a szemben lévő hálószobába és a táskám meg egy pólót hozott.

- De most elmondod mi van? -kérdezett.

- Menstruálok és olyan lett a bugyim is, és nem simább kellett volna megjönnie. -Kylian, ahogy láttam vissza ment a szobába, majd nem üres kézzel jött vissza.

- Tessék. -jött közelebb és át adott egy alsót. - Remélem ez meg teszi. -nevetett.

- Köszönöm. -mosolyogtam kínosan vissza rá.

𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕 Où les histoires vivent. Découvrez maintenant