-𝑷 𝑳 𝑨́ 𝒁 𝑨 𝑵 𝑨 𝑷 -

670 26 1
                                    

L  U  C  I  A

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

L  U  C  I  A

Lucia vagyok, egyetemista. Aki sokszor elgondolkozik az életén, hogy min ment keresztül és hova jutott. Okosnak és érettnek tartom magam, de szépnek nem. Sokaknak tetszik az alakom és mondják, hogy bárcsak nekik is ilyen lenne, szívesen oda adnám bárkinek. Én vagyok az aki tudja magáról, hogy ki-és micsoda, de nem fogja fel. Szeretnék olyan lenni aki végig megy az utcán és nem bámulják meg legalább 20-an, vagy legalább is nem azért, hogy milyen jó a feneke.

Budapest, egyik legszebb részén lakok, egy panelházban a legjobb barátnőmmel. Aki tökéletes. Rá nem úgy néznek mint rám, rá csodálkozva, mint egy Kendall Jenner-re csak szőkében.

Szóval együtt élek a legjobb barátnőmmel és most kezdődik a nyári szünet, tehát megyek ki a bátyámhoz Bray-hez Franciaországba, már most nagyon várom. Anyáék is ott lesznek minden hónapban 2 hétre és végre velük is találkozok. Azt mondta tesóm ne keressek munkát mert ő ad és fizet, szóval én leszek a tesóm takarító nője, fasza.Közel 9000 € lesz a havi fizetésem szóval megéri, azt beszéltük, hogy max 3-ig dolgozok de elmehettek már 12 után. Mivel enyém lesz a legfelső szint azt nem kell megcsinálni, igen direkt úgy vett házat, hogy a 2. emelet az enyém szóval elég ha csak az 1. emeletet, meg a földszintet takarítom.

- Jó reggelt álomszuszék! -rontott be a szobámba Charl.

- Már fent voltam egy ideje. -dobtam neki egy párnát.

- Na akkor gyere reggelizni! - dobta vissza nekem a párnát, majd kiment a szobából.

Megemeltem magam, felültem és végül kisétáltam a szobából. Ahhoz képest, hogy a bátyámnak egy 3 emeletes ház jutott nekünk meg egy ilyen panel lakás -hiába szép-. Ez igazságtalan. Bár nem rég vettük, szóval ennek is neki kell állni majd valamikor. De ez annyira nem fontos előbb pénz ügyileg kéne magunk az összekapni. Bár szerintem viszonylag így is jók vagyunk, csak amikor még sok volt eléggé elszaladt velünk a ló. Például megvettük Budapest egyik leggazdagabb részén egy lakást.

Már a szobából érzem a kávénak az illatát, amit a barátnőm szerintem nem rég csinált. Most ennél jobban szerintem semmire nem vágyok.

- Amúgy ma este lesz Francia -Magyar válogatott meccs. -mondja a barátnőm.

- Oké, de ez engem nem nagyon izgat. -rántottam meg a vállam miközben a kávém kevergetem.

- Kösz, jó barát vagy. -forgatta meg a szemét.

- Tudom, szeretlek. -emeltem a magasba a kávém.

- Én nem. De amúgy holnap este elmegyünk egyet szórakozni? -nézte Charlotte a telefonját.

- De hová? -kérdeztem meg.

- Az egyik közeli bárba lesz valami elvileg. -mutatta a telefonját.

- Most nincs kedvem, moziba menjünk inkább. -szürcsöltem bele a kávémba.

𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕 Onde histórias criam vida. Descubra agora