L U C I AMa ünnepeljünk a 3. hónap fordulónk, Kylian már lassan amúgy indul haza Magyarországról, de egyikünk sem akarja. Már Kylian itt van 19.-től, és kettő hetet marad. Szerencsére A gépe 22:30-kor indul.
Amúgy voltunk megnézni 20.án Pesten a tűzijátékot, és utána még elmentünk egy búcsúba is. Tüzijátékozást mindketten nagyon élveztük, aztán a vidámparkozást is. Bár én kevesebbet ittam és ettem az este alatt mint Kyli, szóval vitathatatlan, hogy én jobban éreztem magam a gépeken, és Kyky viszont az ilyen konzerv ledobós, lövöldözős játékokon.
Kyli amúgy nagyon elvolt, sok magyar piát ivott, még pálinkákat is. És persze sörökben, pezsgőkben is gazdag nyaralást csinált magának.
Azt mondta, hogy nagyon finomak a piák és az ételek is ugyanis nagyon sokat főzök neki.Azt beszéltük meg, hogy ma bevásárolunk sulira, holnap pedig megyünk Balatonra 3 éjszakára. Vagyis ezt csak én meg az edző, Charl, család tagok tudják. Már nagyon, nagyon várom hogy, megmutassam neki, a Magyar nyarat. Vagy is csak egy részletet belőle.
Szóval igen, ma tanszerek vásárlása. Már amennyi egyetemre kell. Van amúgy táskám, tolltartóm, kulacsom van és hibajavítóm van vagy 10o. Szóval csak toll, ceruza, szövegkiemelő és pár füzet kell.
- Mikor indulunk? -ijesztett meg Kylian, lehet kicsit elmerültem a gondolataimban. - Jaj, Bocsánat. Miben zavartalak meg? Min gondolkozol? Vagy baj van? -feküdt be mellém az ágyba.
- Nincs baj. Csak nem akarom, hogy el menj. Meg a mai napon és az elmúlt napokon gondolkozom. -mosolyogtam rá, miközben a hajam tűrte a fülem mögé.
- Szeretlek. -tette össze a homlokunk, amin úgyszintén mosolyogtam egyet.
- Én is nagyon. -adtam neki egy szájra puszit.
- Hiányozni fogsz. -egy óvatos csókot adott, majd egyre közelebb és közelebb került hozzám.
Nem, nem zavar. Csak megvan. Már egy párszor utána olvastam ennek, és megkérdeztem Charlotte-ot is is erről és a nőgyógyászt is mi a véleményre róla, azt mondták hogy csinálhatjuk. Az meg amúgy ráadás, hogy Charlottet is itthon van.
Amúgy meg elkellene menni várásrolni is. És Charlotte is velünk jön, szóval elkellene lassan indulni is. Velem és Charlotte-tal a vàsárlás szánalom. Meg amúgy még nem is kezdünk el készülődni.
- Holnap folytassuk inkább. -toltam el magamtól.
- Baj van, vagy csak Charlotte? Vagy menstruálsz? -kezdett aggódni.
- Meg is van, de megkérdeztem több embert erről, lehet csinálni, és öhm ha már holnap megyünk akkor inkább ott, és el akarok kezdeni készülni. -magyarázkodtam.
- Legyen. -sóhajtott, majd Charlotte halk kopogását hallottuk meg?
- Igen! -szóltam ki.
- Zavarok? -kérdezte viszonylag halkan.
VOUS LISEZ
𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕
AléatoireEgyszer megtörtént életem csodája. Csak egyszer kellett volna normálisnak tűnnöm, de pont most nem ment, elrontva mindent mégis életem csodáját éltem át amikor csillagokkal csillagokat néztem, és végül mellettem fekszik a világ legnagyobb csillagja...