K Y L I A N
Az elmúlt pár hónapban semmi nem történt, konkrétan semmi, Luciaval október óta nem is beszéltem. Nem is volt rá szükségem most talán, Messi azt mondta, hogy ők azért ha nem is naponta, de hetente beszéltek. Mindenesetre anya és Ethan is tartja Luciaval a kapcsolatot ez által apa is. Csapattársak is jóba vannak vele nagyon, de szinte titkolják előlem mi van vele, mintha ő kérte volna meg őket, bár azért ilyenre talán nem lenne képes. Amúgy semmi rossz nincs köztűnk, csak szimplán nem beszélünk. Utolsó talink óta egyszer beszéltünk amikor szulinapomkor rám írt, azóta és azelőtt sem volt semmi.
Pár óra múlva megyünk megünnepelni, a 10. legue 1 nyereségünk és a csapat már azt is megszabta milyen ruhába mehetünk. Muszáj legyen valami szines ruha benne. Neymarnak nem lesz nehéz dolga az biztos, de nekem meg az egész ruhatáram fekete-fehér, ha van másik szín, az vagy nem illik ide, vagy most épp nem tetszik, nem tudom, nehéz döntés. Szetintem egy fekete farmer alapot fogok csinálni valami pirossal társítva. Szokásomhoz híven nem fogom túlzásba vinni, és ezt a már az ott lévőknek is megmondtam, de szerintem számítani rá. Még előtte elmegyek enni egy szendvicset, mert nem akarok éhgyomorra inni, ugyanis csak 11-kor reggelizetem és ebédeltem egyben is.
Még előtte neki is láttam valami kaját csinálni, ami két főt tojásos szendvics, bár nem hiszem hogy elfogyna mindkettő, de ha éhesen érek haza akkor lesz még egy. Ez egy bonusz pont magamnak, és az is, hogy sokkal jobb lett a vártnál, erre aztán rátudnék függni.
Nem sokat filóztam a fitten meg próbáltam egy elég egyszerűt, csak valami más színű pólóval és cipővel. Amúgy ezzel a cipővel nincs semmi bajom, különösen tetszik, csak nem sokat hordom. Kényelemre, ugyanolyan mint a többi jordan, órát is vettem fel, ha már van egy jópár ne csak nagyon elegánsan hordjuk. Ebben a pólóban még csak annyi bajom van, hogy még 3x beleférne a kezem, és így olyan mintha semmi izom nem lenne rajtam.
Vegül emelett a szett mellett döntöttem:
Pár perc múlva jön a sofőröm, mert buliba nem fogok saját kocsival menni. Gyalog is kellene haza jönnöm, azt meg biztos nem, meg mindenki fog inni, szóval senki nem tud haza vinni senkit, csak az a baj, hogy sorőröm sem nagyon fog ott maradni 2-3-ig. Ellentétben velem neki van családja, és kapcsolata. Maximum, majd éjfélkor derül ki, hogy haza megy vagy marad, nem mintha sokat érne de legalább többet tud aludni, néha úgy érzem ráférne.
YOU ARE READING
𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕
RandomEgyszer megtörtént életem csodája. Csak egyszer kellett volna normálisnak tűnnöm, de pont most nem ment, elrontva mindent mégis életem csodáját éltem át amikor csillagokkal csillagokat néztem, és végül mellettem fekszik a világ legnagyobb csillagja...