L U C I A
Szemeim erősen dörzsölve, lépek ki a puha ágyból, ugyanis Kylian sehol. És nem is keresett,
mert hát ugye minek is. Már minden más...A telefonomat lehúztam töltőről, és az ajtóval szemben álltam meg. Semmi. Legalább is tőle semmi. Charlotte-ot hívtam, egyből, hisz másra nem tudok hagyatkozni, aki jelenleg otthon is lenne, vagy nem lenne náluk este. Pár könnyel az arcomon ültem be az ágyba, és nyomtam rá arra kis ikonra amivel őt tudom hívni.
- Sziaa! Mizu? - szolt bele a telefonba boldogan.
- Kylian, leszar. - fejeztem ki magam finoman.
- De, te most ugye nem sírsz? - aggódott a telefonon keresztül, bár hazudni sem tudtam. - Próbáljátok megbeszélni.
- De azt se tudom hol van. - ráztam a fejem.
- Majd ha haza ér.
- Nem akarom.
- Muszáj.
Még egy fél órát beszéltünk, és utána 10 perccel hallottam, hogy megjött Kylian. Nem akarom, hogy bejöjjön. Bár úgy is befog... főleg úgy, hogy már a lépcsőn lépeget. Menekülni akarok, félek.
A kilincs lenyomódik és ő lépbe rajta.- Mi a baj? -lép hozzám, egyből.
- Eddig nem érdekelt. -vágtam oda teljesen bunkón.
- Miért is ne érdekelt volna? - lepődött meg.
- Tegnap este is leszartad. Nem nagyon izgatott, hogy itt vagyok melletted, vagy hogy tőled pár centire sírok vagy, hogy szólni kéne ha elmész.
Vagy csak nem kéne ennyire leszarnod. -vágtam a fejéhez.- Te azt sem tudod mi történik most. Így nyilván nem te vagy az első. -már az ágyról is felálltam, mert ez a mondat kicsapta a biztosítékot.
- Miért? Ki, vagy mi? -tettem fel a kérdéseket.
Szívem csendesen törik darabokra, amíg ő válasz nélkül áll egyhelyben. Nem értem, miért nem mondta ezt el egyből.
- Alice, az exem. -a szám tátva maradt, nem azért mert teljesen higgadtan, és szinte suttogva motyogta, hanem kert exe fontosabb mint én.
- Mi a fasz. Mi okból? Miért nem mondtad el előbb. -nem bírtam visszatartani, remegő kézzel ordítottam vele. - Akkor eddig végig hamis szeretetben éltem? -ő csendben gondolkozott, és állt egyhelyben.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕
DiversosEgyszer megtörtént életem csodája. Csak egyszer kellett volna normálisnak tűnnöm, de pont most nem ment, elrontva mindent mégis életem csodáját éltem át amikor csillagokkal csillagokat néztem, és végül mellettem fekszik a világ legnagyobb csillagja...