K Y L I A N
Reggel egy eléggé mozgalmas este után 9-kor keltem, Lucia még aludt, de nem akartam felkelteni. Nekem amúgy 8-kor lett volna egy edzésem 10-ig. Bár az edző már megszokta, hogy kések, csak nem úgy hogy el sem megyek.
- Jó reggelt! - motyogja 20 perc elteltével.
- Neked is! -adtam egy kis puszit az arcára amire elmosolyodott. - Hogy aludtál? -fordult velem szembe egy gyönyörű mosollyal.
- Nagyon jól. -tűrtem el az arcában lévő a haját, hogy láthassam a gyönyörű arcát. -Te? -mosolygott továbbra is, fáradtan.
- Én is. -mosolyogtam vissza.
Ez után meg sem szólaltunk inkább csak egymást nézegettük, és néha-néha egy szélesebb mosolyt veszünk fel. Főleg ő. Imádom mikor úgy mosolyog hogy kint vannak a fogai eleje.
Mióta anya felhozta a gyerek témát sokszor elgondolkozom rajta, hogy mi lenne ha... Nem sokszor jutok dűlőre, de pl. hogy nézne ki, mi lenne a neve, hol laknánk, mi lenne a neme... Nem tudom Lucia szokott-e ezen gondolkodni, bár nem hiszem. Viszont bármilyen lesz ugyanolyan szép lesz mint az édes anyukája és ügyes mint az apukája. Még viszont egyáltalán nem akarok. itt csak az a baj, hogy nem volt rajtam gumi, szóval abban reménykedek, hogy szed gyógyszert.
- Min gondolkozol ennyire? -szolalt meg lágy hangon.
- Milyen lenne a gyerekünk, ha majd lesz. -ő egy még nagyobb mosollyal ajándékozott meg.
- Azt akarom, hogy az első fiú legyen és utána egy kis lány, hogy majd meg tudja őt védeni. -gondolkozott.
- Jogos. Én is így szeretném. Csak utána még egyet. -mosolyogtam, viszont Luc csak megforgatta a szemét.
- Meg ha lesz egy bátyoja, mindig oda tudja adni neki a pulcsiját, ha valakit féltékennyé akar tenni, és azt mondja másé. -nevette el magát. - De amúgy tényleg.
- Én meg azt szeretném, hogy mindketten olyan szépek legyenek mint te, meg olyan jól csinálják a dolgukat mint az apjuk és a nagyfiúból olyan jó fiú legyen mint az édesapukájából. -ő újra szemet forgatott, bár nem tudom, hogy a mondat melyik részén.
- Hány évesen adnál neki telefont? -kérdezte.
- Hmm... Talán... 8. -Lucia leesett állakkal figyelt rám.
- Szerintem elég amikor 12 lesz. Addig meg 8 évesen kaphat egy iPad-ot filmezni, ha nem jó neki a tv. -szemöldökeim hirtelen összecsúsztak.
VOUS LISEZ
𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕
AléatoireEgyszer megtörtént életem csodája. Csak egyszer kellett volna normálisnak tűnnöm, de pont most nem ment, elrontva mindent mégis életem csodáját éltem át amikor csillagokkal csillagokat néztem, és végül mellettem fekszik a világ legnagyobb csillagja...