L U C I A
1 órán belül kell oda érni a Parc des Princes-be, igazából nem nagyon akarunk lebukni még Kyliannal, de el akarok menni a meccséré, viszont mégis csak Ethan mellett ülök. -Kicsit sem feltűnő.- Kylian végül egy fekete psg-s pulcsit adott ugyanis ma nincs olyan meleg mint amire számított mindenki.
- Mehetünk? -kérdezte Kylian.
- Felőlem igen. -válaszoltam.
- Ethan? -kiabált fel Kyli az öccsének.
- Mehetünk. -rohant le a lépcsőn, majd beültünk a kocsiba.
- Először felvesszük Neymart. -indult el Kylian.
- Amúgy te mit dolgozol? -kérdezte Ethan tőlem.
- Hát még tanuló vagyok, de most, hogy kijöttem ide Párizsba takarítók bátyámnál. Már elkezdtem keresni más féle munkákat is. -válaszoltam.
- Tényleg? -kérdezte Kylian ugyanis nem mondtam még neki, hogy keresek munkát.
- Ühüm. -bólintottam.
- És találtál már valamit? -kérdezte Kylian felhúzott szemöldökkel.
- Eddig semmit. -ráztam a fejem.
- Majd segítek. -tette a combomra a kezét.
- És amúgy minek tanulsz? -kíváncsiskodott a mögöttünk ülő fiú.
- Pszihologusnak. -fordultam felé mosolyogva.
- Amúgy tényleg Charlotte minek? -érdeklödőtt Kylian.
- Fogorvos, de azt mondta jobbra számított. Én viszont nem csalódtam, sőt jobb mint amire számítottam. -Kyli kitágult szemekkel nézett felém, amit persze megértek hiszen senki nem nézné ki egy szőke, magas, tökéletes lányból, mindenki inkább egy modellt.
- Ki az a Charlotte? -kérdezte Ethan.
- Legjobb barátnőm, még amikor kint laktunk Amerikába akkor ismertem meg. -a fiú kitágult szemekkel nézett rám.
- Ti kiköltöztetek Amerikába aztán te vissza jöttél? Miért nem maradtál kint? -elmosolyogtam a kérdésein, majd válaszra nyitottam a szám.
- Nem olyan jó az mint amilyennek mondják. Büdös, koszos, túl sok ember van és nem tanítanak túlzottan jól. -vontam vállat.
VOUS LISEZ
𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕
AléatoireEgyszer megtörtént életem csodája. Csak egyszer kellett volna normálisnak tűnnöm, de pont most nem ment, elrontva mindent mégis életem csodáját éltem át amikor csillagokkal csillagokat néztem, és végül mellettem fekszik a világ legnagyobb csillagja...