- 𝑩 𝑰 𝒁 𝑻 𝑶 𝑺 ?! -

176 11 1
                                    

L  U  C  I  A

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

L U C I A

Pár nappal később

Egy kissé esős napra esett a 2. hónap fordulónk, ami ma van. Kyilannal megbeszéltük, hogy mivel ma van meccsük, így nem fog elvinni sehova, inkább itthon ünneplünk. Nem beszéltünk meg semmi komolyabbat, talán csak annyit, hogy rendelünk pizzát, meg még délután sütök tiramisut, amit este a pizza után megeszünk.

Ma fogjuk kijelenteni a kapcsolatunkat is, hiszen mostanában elég sok paparazzi kap el minket, bár sokan úgy tartják, hogy nem vagyunk együtt, de vannak akik az internet szerint mondják, hogy igen. Még csókolózós kép nincs kint, talán csak annyi, hogy megyünk egymás mellett, még egymás kezét sem fogjuk. Végül úgy döntöttünk, hogy a VIP-be foglal nekem helyett ott is az 1. sorba, és majd ha vége a meccsnek, ő oda adja a mezét majd csak egy szájra puszit ad. Aztán ő még majd ünnepelnek kicsit a csapattal, biztos meginterjúzzák őt ezzel kapcsolatban, majd ő is jön haza.

Amúgy a tiramisu már a hűtőben, és mi is lassan indulunk, hisz 8 óra. Vagy is külön kocsival megyünk, mert ha vége a meccsnek én haza jövök, amíg az interjúk zajlanak. Mondta, hogy kb 1 órát várjak vagy másfelet max, mert biztos dugó is lesz és az interjúk sem 2 percesek. És tudom róla, hogy nem ő leggyorsabb, az öltözködésben. Meg mondta, hogy biztos mindenki letámadna szóval menjek haza, majd ő kikísér a kocsiig.

- Kicsim, indulhatunk? -szól Kylian, miközben jött ki a teraszra és átölelt, pont mint először.

- Igen.-fordítottam hátra a fejem egy csókért.

- Szép vagy. -adta neki egy csókot.

- Köszönöm. -leheltem.

Szokásos smink van rajtam, hajam kivasaltam és összekötöttem egy copfba a, ruhámnak pedig egy fekete bő farmert vettem fel, egy fekete simulós hosszúújjuval és még egy napszemüveget raktam hozzá. Ebben a ruhában van rólam kép -amit még instára is kiraktam- ugyanis a napokban Charl és én elmentünk fotókat csinálni.

Anto bevállalta, hogy evisz és, hogy oda ül mellém mert a gyerekek most a nagyiknál vannak így őket most nem kell félteni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Anto bevállalta, hogy evisz és, hogy oda ül mellém mert a gyerekek most a nagyiknál vannak így őket most nem kell félteni. Simán képesek a rajongók letámadni 3 kis gyereket akik ráadásul Leo Messi gyerekei.

𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora