L U C I A
Pár évvel később járunk már, azóta meg született Maëlys is. A legkisebbik leányzó nagyon sokat sír éjszakánként, mindegy legalább Mancinál és Maxnél csönd volt. Viszont Maëlys-vel mindent könnyebbnek érzek, a szülésen és az éjszakákon kívül. Lehet csak mert ő nem egy iker tagja, plusz már kicsit bele is jöttem ebbe. Egyébként Manci most kicsit betegeskedik, ahogy az apja is, ennek ellenére Maxike oviba van, vagyis már nem sokáig.
- Ma mère, éhes vagyok! -szólt ki a nappaliból a kislányom.
- Mit akarsz enni? -kérdeztem.
- Vajas-lekváros kenyér. -válaszolt, mire bólintottam.
Egyébként, igen. Mindkét nyelven beszélünk a kis lurkókhoz. Én magyarul, Kylian franciául.
Megvajaztam a kenyérkéket, és egy pohár melegteával tettem le az asztalra, közben ahogy hallom a fiúk is megérkeztek.- Gyere, kész van. -szóltam neki.
Ügyesen kikapcsolta a Tv-t és le is ült az asztalhoz. A fiúk is beértek a házba így többpohár teát is öntöttem.
- Sziasztok! -köszöntem nekik, csak hogy tudják hol vagyunk.
- Sziasztok. Szia anya! Nézd mit rajzoltunk az oviba! -tartotta felém a lapot Maxike.
- Nagyon szép lett. -dicsértem meg, bár fogalmam nincs mi lehet ez.
- Szia kicsim. -köszönt Kylian is, csak egy csókkal társítva.
- Fúúj. -kezdte el teli szájjal a kislány.
- Szia pöttöm! Te nagyon hasonlítasz anyukádra, ő is mindig teli szájjal beszélt. -ölelte meg Kyli a Manont.
- Axi! Egyél ilyet mert ez nagyon finom. -mutatta a kenyerét a lányom.
- Kaphatok? -kérdezte a kisfiam.
- Uuu, egy olyat én is szeretnék. -jelentkezett Kylian.
- Neked nem azt mondta a főnököd tegnap előtt, hogy ne egyél ilyen kenyeret. -lóbálta a lábát, a már teát iszogató lány.
- De igen, szóval apa ilyet nem kap. -válaszoltam neki. - Viszont teát annál inkább. -adtam a kezébe.
- Köszönöm. -ült le Kylian is az asztalhoz, a tea és pár gyógyszer társaságában.
- Finom. -csámcsogta el a fiam.
- Amúgy, légyszi nyeljétek már le az ételt mielőtt elkezdtek beszélni. -szolt ránk a focista.
- Bocsánat. -szólalt fel először a kislányom.
- Semmi baj, csak nem illik, persze itthon szabad, de máshol nem. -puszilta meg Manonka fejét az apukája.
ESTÁS LEYENDO
𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕
De TodoEgyszer megtörtént életem csodája. Csak egyszer kellett volna normálisnak tűnnöm, de pont most nem ment, elrontva mindent mégis életem csodáját éltem át amikor csillagokkal csillagokat néztem, és végül mellettem fekszik a világ legnagyobb csillagja...