L U C I A
Szóval akkor, egy kis beszámoló az egyetem első napjairól és a pár nap múlva történő szülenapomról és mai napról meg az elmúlt 2 napról -ugyanis most van itt Ethan-.
Gyors mai napi talpaló; Ma délután jönnek anyáék és Fayzáék, és itt alszanak egyet. Igazából ma csak 2 órára kellett szerencsére bennem 8-10-ig mert a 3. és 4. órám is elmaradt, ezért a tegnapot kellett kikérném csak. Ethan úgyis 9 után kelt, és van itthon annyi és olyan kaja amivel ő feltudja találni magát, vagyis remélem. Mert nem fogok újra beállni a gyönyörű méteres Lidl sorba, így is állok már itt legalább 15 perce, ha nem több. Ma haza megyek kipakolok a táskámból, bele kezdek a háziba és Ethannal főzünk. Marha pörölköltet csinálok, meggy levessel, sütinek pedig szilvás gombócot és szerintem tiramisut. Jaj szegény Kylian. Nem eszik túl egészséges kajákat itt. Aprópó Kylian, fel kéne hívnom, hogy neki van- e valami kívánsága, ugyanis rántohúst-karfiolt is tudok csinálni bulgulrral, és krumplival francia saláta meg most van otthon, mert Charlotte csinált.
Akkor most kicsitarról, hogy Charlotte-val mi a helyzet; jó a vagyunk, újra. Elmeséltünk egymásnak mindent jelenleg semmi rossz nincs köztünk, neki van egy boldog párkapcsolatát ami lassan a 4. hónapjában jár. Tény és való, hogy elhanyagoltam őt, eléggé főleg augusztusban. Csak szólhatott volna hamarabb, és akkor talán nem lett volna ez. Mindegy végülis mert megtudtuk oldani, his hogy ne tudnánk. Sokat segített ekem elfelejteni Kylian,és minden gyaóes nap ő is és Fayza is megkérdezi, hogy biztos, hogy akarom-e, hogy jöjjön ma. Én persze az tom, hogy nekem mindegy, de belül mégis csak szinte. Talán miatta akarom ezt az egészet, s persze remélem ideje is van.
Iskola; Na az egy igazi kaland, egyáltalán nem olyan mint eddig. Vagy csak a gondolkozásom változott meg eszméletlenül. Ezt amúgy nem rossz értelemben mondom, vagyis pontosan magam sem tudom még, vannak lejtők. 4 alatt még nem kaptam jegyet, aminek nagyon örülök, bár ki ne örülne. Asszem' erről elég ennyi, mivel engem sem nagyon ez izgat.
Ahogy haza értem kipakoltam, majd a kezembe véve a telefonom, a kanapé háttámlájának dőltem. Kylian nevére nyomtam a névjegyzékekben. Remélem feltudja venni, és éppen nem mással van, vagy nem szakítom meg őt semmiben. Nem akarom őt kínos helyzetbe hozni, hisz még a végén én leszek a hibás. Elviekben egy 15 perce vége van az edzésének, ilyenkor már bent szokott ülni a kocsiban és kicsit telefonozni. Remélem most is épp ezt teszi. A telefon csörgött párat, majd beleszólt egy ismerős hang. De nem ő volt, de így is pontosan lehetett tudni, rekedt hangjából, hogy ki is az aki felvette, helyette.
- Szia. -köszönt.
- Szia, Ney! -köszöntem én is. - Tudnád adni Kyliant? -kérdeztem, halkan, ugyanis a kisebbik Mbappe is itt van.
- Öltözőbe vagyunk, most fürdik. -válaszolta a brazil.
- Rendben, de majd tudsz neki szólni, hogy hívtam? -reménkedtem.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕
AcakEgyszer megtörtént életem csodája. Csak egyszer kellett volna normálisnak tűnnöm, de pont most nem ment, elrontva mindent mégis életem csodáját éltem át amikor csillagokkal csillagokat néztem, és végül mellettem fekszik a világ legnagyobb csillagja...