L U C I A
Reggel 7-kor keltem, mivel ma kezdem a munkám, még előtte valamit felszeretnék venni, és enni egy tál müzlit.
Lent még senki nem volt -mivel mindenki aludt-, ezért evés közbe a telefonomat vettem elő. Kylian belikeolta 3 képem, és még írt is. Az első amit belikolt az egy bikinis ami a Balatonnál készült -mert ugye mi mást- , egy olyat amin edzésre megyek aztàn Charl lefotozott hátulról és otthon tökre megtetszett a kép, a 3. amit likeolt az a 2-es metró vonalán készült amikor megy el a metró.Aztán még a bikinishez egy
"🥵❤️" kommentet is írt, amire én is oda írtam neki egy sima piros szívet. Majd beléptem az üzenetekbe, és megnéztem mit írt fél 7-kor.k.mbappe: Jó reggelt❤️
Egyből mosolyra húzódott a szám az üzeneten, de leginkább a piros szív miatt.
lucia.delor: Jó reggelt❤️
k.mbappe: Na és, hogy aludt az én hercegnőm?😍
Hercegnő?
lucia.delor: A hercegnő, köszöni jól. És a herceg?
k.mbappe: A herceg elaludta a nyakát.
lucia.delor: Uh, azért írtál már 6-kor?
k.mbappe: Igen, vagy is nem tudom de felkeltem. Mert amúgy 7:45-kor keltem volna mert 9-kor edzés, csak már nem alszok vissza, mert akkor nem kelnék már fel.
lucia.delor: Vigyázz magadra!!!
k.mbappe: Megpróbálok. Csak azt hogy mennyire lesz sikeres, az még kérdéses.😂
lucia.delor: Viszont én félóra múlva kezdem a munkám, szóval én most megyek.
k.mbappe: Rendben!
lucia.delor: Jó edzést, utána beszélünk!❤️
k.mbappe: Köszi, írok majd!!
k.mbappe: Szia, szeretlek❤️lucia.delor: Szia🥰
"szeretlek" úristen leírta, hogy szeret. Charlottenak egyből küldetem a képernyőképet. Igaz, fenn van és alszik, de majd ha fel kell látja. Elpakoltam magam után, és felmentem felöltözni, fogat mosni, fésülködni, sminkelni. Ruhám csak egy biciklis nadrág volt és egy haspóló. Sminnek szempillaspirált raktam fel, a szemöldököm csináltam meg. Hajamat eléggé nehezen de kifésültem és nagy nehezen neki álltam a nem túl hivatalos munkámnak.
Az biztos, hogy már nyáron itt fogok dolgozni, de, hogy utána mi lesz... Valoszinűleg vissza megyünk Magyarba Charlotte-tal, hiszen az egyetemet nem hagyhatom már csak úgy ott. Kyliannal szerintem majd megoldjuk a találkozásokat, vagy egyetemet váltok, és befejezem itt. Viszont teljesen más lenne, és már nagyon beszoktam oda, még itt is lenne 1 évem beszokni, aztán még egy utolsó évem. Szinte fölösleges lenne, de 2 év nagyjából távkapcsolatban eléggé húzós lenne. Majd megkérdezem Kyliant, szüleim, bátyám és Charlt is, hogy mi legyen. Anyáék is a jövő héten jönnek, szóval még azt sem tudom, hogy-hogy találkozunk Kylivel, hiszen ők ezt még nem tudják. Szerintem anyának majd elmondom még hívásba amíg nincsennek itt.
ESTÁS LEYENDO
𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕
De TodoEgyszer megtörtént életem csodája. Csak egyszer kellett volna normálisnak tűnnöm, de pont most nem ment, elrontva mindent mégis életem csodáját éltem át amikor csillagokkal csillagokat néztem, és végül mellettem fekszik a világ legnagyobb csillagja...