- 𝑬 𝑻 𝑯 𝑨 𝑵 -

177 8 2
                                    

L  U  C  I  A

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

L  U  C  I  A

Holnap után lesz a meccs és holnap délután jön Ethan. Mi meg Kyliannal most öltözünk át még fürödni, hiszen most múlt 11, úgyhogy van időnk. Kicsit amúgy izgulok, hogy mit fog rám mondani, mert így még  nem látott.
De most csak egy sima fekete háromszög bikini van rajtam.

- Jössz? -szólt be, ugyan is mondtam, hogy külön akarok öltözni.

- Igen. -léptem ki az ajtón.

Ő az ajtóval szembeni falnak dőlve várt és amikor kiléptem a szemét a dekoltázsomra helyezte, de én tovább sétáltam. Ő ezt kihasználva nézett egyre lentebb rajtam, de a fenekemnél lentebb nem jutott, majd elindult felém már egy kicsit sietősebben és a fenekemre csapott.

- Héj! -szóltam rá mire felkapott menyasszony pózba.

- Gyönyörű vagy! -adott egy csókot.

- Köszönöm, de tegyél le. -szóltam rá mire csak egy fejrázást kaptam.

Egészen kivitt a medencéig ott már tudtam hogy belefog dobni.

- Kylian ne merd! -kezdtem mocorogni a kezeibe.

- Szegény. -egy direkt kamu mosoly után behajított a medencébe.

- Utállak. -toltam ki magam a medence szélére, és ott leültem.

Mikor bejött oda jött hozzám és finoman belehúzott a vízbe, közben engem tartott.

- Amúgy sose voltam túl jó úszó. -közöltem vele.

- Észre vettem magamtól is de szólhattál volna kicsit hamarabb. -tartott a kezében ugyan is itt már nem ért le a lábam, mivel mélyülő medencéje van és már eléggé bent voltunk.

- De legalább nem fulladtam meg. -huztam kínos mosolyra a szám.

- Mivel leért a lábad. -nevetett ki.

- Azért tudok úszni csak nem jól.

- Akkor gyerünk. -engedett el, de én körbe öleltem őt a lábammal. - Még se? -mire megráztam a fejem.

- Vagy várj! -engedtem el a lábam róla.

"Kiúsztam" a medence szélére mire egy kisebb tapsot kaptam, majd kitoltam magam a medence szélére mire megint egy megbámulást kaptam.

- Nagyon szép vagy! -jött elém, csak ő a vízbe volt.

- Köszönöm. -egy pirult mosoly közben a nyakába akasztottam a kezem és ő pedig a derekam átkarolva állt a medencében.

𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora