𝑩 𝑬 𝑺 𝒁 𝑬́ 𝑳 𝑱 𝑼̄ 𝑵 𝑲 --

168 10 2
                                    

L  U  C  I  A

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

L U C I A

Már másnap van. Csodás végig aludtam a tegnapi nem felét és az egész estét. A telefonom a kezembe vettem, hogy időt nézzek rajta, de nem csak azt láttam. Jelenleg 9:30 van, és Kylian pár üzenete vár még.

k.mbappe: Szia! Akarok még valamit mondani...😕

k.mbappe: Valamikor tudunk találkozni?

k.mbappe: Ugye nem csinálsz hülyeséget?!

k.mbappe: Sajnálom...

k.mbappe: Válaszolj, légyszi.

k.mbappe: Nem telefon téma.

k.mbappe: Jó reggelt (?)

k.mbappe: Na??

lucia.delor: Sajnálhatod is😂😂😂

lucia.delor: Tali, persze, még mit nem? Esetleg egy kávé, vagy közbe még feküdjünk is le?

k.mbappe: Lucia, sajnálom. Akkor elmondom itt...

lucia.deloe: Jobb is, amúgy is csak azt tudod elmondani, hogy megcsaltál, mást nem. Itt legalább nem tudsz hülye kifogásokat találni.

k.mbappe: Beszéljük meg. Légzives! Szeretlek.

Atyám, sose ír félre semmit, úgy érzem ennek most aztán tett az alkohol. Nem akarom, de nem akarom, hogy miattam szenvedjem, pszichológusnak készülök, ő meg focista.

lucia.delor: Legyen.

k.mbappe: Ma, delutsn 4-re gyere át.

lucia.delor: Megyek, 4-re.

Már abban sem vagyok biztos, hogy 4-et akart írni, ezért újra írtam. Félek, nem túlzottan akarom ezt. Gyomrom sebesen bukfencezi -bár lehet mert megjött- és közbe még bátyám és Charl is az ajtóban.

- Szia. -köszöntek egyszerre egy tál kajával.

- Sziasztok! -mondtam halkan.

- Hoztunk neked ennit. -tolta elém bátyám az ételt.

- Nem kérem, de köszönöm aranyosak vagyok.
-néztem hálásan rájuk.

- Valamit enned kell! - fogott meg a bátyám villával egy kis tojásrántottát, de én csak eltoltam.

- Később eszek, megígérem. - öleltem meg őket.

- Rendben. - motyogta Charl a fülembe, ölelés közben.

- És mit csinálsz ma? - kérdezte a bátyám semmit sem sejtve.

Bárcsak a számba lenne a kaja. Most mit kéne neki mondanom, azt hogy semmit, aztán eltűnök itthonról? Akkor nem, nem veszi be, és úgyis meg tudja.

𝑪𝒔𝒊𝒍𝒍𝒂𝒈𝒐𝒌 𝒌𝒐̈𝒛𝒐̈𝒕𝒕 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora