Bölüm 39

230 31 30
                                    

Chan Seungmin'in evinde kahvesini içerken sohbet ediyorlardı.Seungmin elindeki bardağı masaya bıraktıktan sonra Chan'a doğru yaklaştı.

"Çok gerginsin Chan,seni böyle görünce istemsiz bende geriliyorum biraz rahatla lüfen." endişeli bakışlarla Chan'a bakarken bir elini bacağına gönderdi.

"Nasıl gerigin olmayım Seungmin şu olanlara bak ne olacak şimdi?"

"Bir şey olacağı yok tek sorun babanın olay çıkarması.Minho'nun bir hata yapacağını sanmıyorum.Hem Jisungla sevgili olması bile işimize yarar."

"Nasıl yarayacak?" anlamaz bakışlarla Seungmin'e döndü.

"Bence Minho gerçekten Jisung'a değer veriyor bunu hepimiz gördük bu sürede,eğer bu ilişki bozulmazsa ve evliliğe kadar giderse bu bizim yararımıza olur.Yani onların evlenmesi şirketlerin evlenmesi demek." Seungmin konuşurken gülümsüyordu ama Chan hala endişeliydi.

"Kardeşimin üzülmesini istemiyorum tek düşündüğüm bu Seungmin.Şirket umrumda değil gerçeği söylemem gerekirse.Minho'nun ne planlar yaptığını bilemeyiz belki de bunların hepsi bir oyun tek derdi şirkettir.Kardeşimi kullanmasını istemiyorum."

"Farkındayım bebeğim.O yüzden bunu öğrenmek için elimden geleni yapacağım.Bir daha ki teslimat ne zaman kararlaştırıldı mı?"

"Hayır daha belli değil çok sık gönderilmeyecek mallar.Zaten tek sevkiyatta bile milyonlarca kazanıyoruz.Aç gözlü olmaya gerek yok tatlım ."

"O zaman biraz seninle ilgilenmemi ister misin?" Seungmin Chan'a daha da yaklaşıp boynunu öperken fısıldadı.Bunu yapmasıyla Chan'ın içi titredi resmen.

"Süper olur." dedikten sonra sert bir şekilde Seungmin'in dudaklarını dudaklarının arasına aldı.Sertçe öpüşmeye başlarken Seungmin Chan'ın kucağına vakit kaybetmeden yerleşti.Chan ellerini belinden kalçalarına doğru indirdiğinde sert bir tokat attı kalçasına.Bunun verdiği acı ve zevkle Seungmin Chan'ın dudaklarına derince inledi.

Minho

Japonlarla toplantısı vardı yaklaşık 15 dakika sonra.Evinin çalışma odasında sandalyesine oturup bilgisayarını açtı.Online bir toplantıydı bu Japonya'ya gidip gelemezdi bu durumda.Changbin karşısında ki koltukta oturmuş kahvesini içiyordu.Bu toplantı esnasında yanında oturup tüm toplantıyı dinleyecekti.Her zaman böyle yapmışlardı zaten.Changbin den hiç bir şey saklamazdı Minho.

"Gergin misin?" Changbin kahvesini yudumlarken konuşmuştu.

"Hayır değilim sadece aklım sadece Jisung'ta.Ondan başka bir şeye odaklanamıyorum bu ara." Bu dediğine kendide güldü.

"Sanırım gerçekten aşık oldun ona." 

"Sanırım değil bence tamamen oldum.Bu sorun değil benim için.Tek sorun babası,ona gerçekleri anlatıp kafasını karıştırabilir yada beni hapse tıktırabilir." 

"Saçmalama böyle bir şey yapamaz.Ama aranızı bozacak buna eminim.Önlem almalısın."

"Onu ortadan tamamen kaldırsam nasıl olur?" Minho sinsice güldü.

"Bence şuan buna gerek yok riskli bir hareket olur."

"Neyse.Jackson yurt dışından döndü dimi?"

"Evet dün döndü.Barda satışa tekrar devam edeceğiz.Aslında buna ihtiyacımız yok ama müşterileri daha fazla oyalayamazdım.Zaten diğer noktalarda hala satış devam ediyor."

"Tamam bir ara bara gidip kontrol ederiz,şimdi toplantıya geçiyorum."

Changbin sessizce koltuğa uzantı.Minho da üstünü başını düzelttikten sonra toplantıya geçmek için gelen çağrıyı yanıtladı.

Karşısında ki saçları kırlaşmış Japon yönetici onu gülümseyerek karşıladı.

"Merhaba Lee Know sizi tekrar görmek ne güzel.Nasılsınız?"

"Teşekkür ederim Bay Swan,siz nasılsınız?"

"Teşekkürler Bay Lee.Teslimat elimize sorunsuz ulaştı ve hızla satışımızı yaptık.Size ve bize büyük paralar kazandırdı.Çok talep görüyor alıcılar sizin mallar için deliriyor resmen."

"Ah teşekkürler.Özel bir madde çünkü bunu dünyada bulamazsınız.Kimyagerlerim bunun üzerinde uzun yıllar çalıştı ve şimdi de karşılığını alıyoruz." Minho duyduklarıyla keyiflenmişti.

"Eğer sizde kabul ederseniz 2 ay sonra tekrar göndermenizi istiyoruz."

Minho kısa süre düşündü,okadar fazla üretebilirler mi diye düşündü bu 2 ay da.Diğer teslimattakileri bile uzun sürede hazırlamışlardı.

"Özür dilerim ama 2 Ay da yetişmez gibi ürünler."

"Ah sorun değil 3 ay sonra da olur." Adam heyecanla Minho dan gelecek yanıtı bekliyordu.

"Sanırım 3 Ay sonra olur.Ben yinede yarın şirkettekilerle görüşüp size daha net bir zaman vereceğim."

"Tamamdır Lee Know anlaştık.Haberlerini bekliyoruz."

"İyi günler Bay Swan."

Görüntülü konuşma bittikten sonra Changbin yattığı yerden doğrudu.

"3 ay da yetişir bence dert etme."

"Bana da yetişir gibi geliyor.Umarım bu teslimatta sorunsuz teslim edilir."

"Merak etme öncekinde olduğu gibi sorunsuz ilerleyecek.Tabi Bay Bang'ı gözümüzün önünden ayırmamalıyız bu süreçte bir pislik yapabilir."

"Doğru diyorsun Changbin.Beni bitirmek için teslimatta sorun çıkartabilir.Onun her hareketi izlemesi için birini bul."

"Tamam o iş bende.Neyse şimdi çıkmam lazım Felix ile buluşacağım."

"Sende baya ilerlettin ilişkini bana diyorsun ama."

"Ben zaten uzun zamandır hoşlanıyordum Felix'ten.İlişkisinin olması ve sonra da evlenmesi bana fırsat vermedi biliyorsun."

"O kadınla boşanarak çok büyük bir iyilik yaptı kendine Felix." Minho yerinden kalkarken konuştu.

"Evet tamamen berbat bir kişiliği vardı kadının.Neyse hadi kaçtım ben."

Minho Changbin'i kapıya kadar geçirdikten sonra banyoya doğru ilerledi.Duş aldıktan sonra hastaneye gidecekti.Jisung'u bugün hiç görmemişti dün geceden beri.

Farklı Dünyalar (Stray Kids)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin