Bölüm 27

276 33 32
                                    


"Neredesin Changbin?" 

"Limana doğru yola çıktım kontrol amaçlı biraz orada dolanacağım."

"Güzel,bende Jisungu eve bıraktım limana gelmek üzereyim orada buluşalım."

"Tamam dostum."

Lee Minho telefonu kapatım limana doğru sürmeye devam etti.Bu gece hiç bir sorun çıkmaması gerekiyordu.Yarın sabah güvenli bir şekilde o geminin burdan ayrılıp diğer ülkelere hiç bir sorun çıkmadan ulaşması gerekiyordu.Eğer bir sorun çıkarsa başı büyük belaya girerdi.

Limana gelip yükleme yapılan alana doğru ilerlemeye başladı.Adamları büyük bir titizlikle çalışıyordu.Chan veya yaşlı ihtiyar ortalıklarda gözükmüyordu zaten onların bu gece buraya gelmeyeceklerini tahmin etmişti.Yardımcısının yanına doğru adımladı.

"Bir sorun çıkmadı dimi?"

"Hayır efendim.Titizlikle yükleme devam ediyor.1 Saate bitmiş olur. " yardımcısı kendinden emin bir şekilde konuşmuştu.

"Güzel.. Eğer sorun çıkmazsa bizim için büyük bir adım olacak." 

Yüklemeyi keyifle izlerken Changbinin yanına geldiğini fark etti.

"Selam dostu,nasıl gidiyor?" Changbin Minhonun omzuna elini atıp sıkmıştı.

"Şimdilik sorun yok.Tamamen emin olmak için senin yardımına ihtiyacım var.Departmandan haber alabildin mi?" soğuk kanlılıkla konuşsana aşırı derecede gergindi Minho.

"Hiç şüpheli bir hareket görmedim departmanda.Zaten çoğu kişi Bay Bang'ın şirketine aşırı derecede güveniyor,illagel işler yapacağını düşünmüyor.O şirketle ortak olarak çok iyi yaptın.Neyse ben gidip etrafta biraz dolanayım dikkat çekmeden."

"Tamam ben bitene kadar burdayım." 

Changbin yanından ayrıldık sonra Minho yüklemeyi izlemeye devam etti.

Chan

"Aşırı gerginim!"

Chan babasının çalışma odasında Seungmin ve babasıyla toplantı içindeydi.Gerginlikten odanın içinde gidip geliyordu.

"Sakin olun Bay Chan.Herşey kontrol altında bir sorun çıkacağını sanmıyorum. " Seungmin gayet sakin bir şekilde Chan'ı sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Chan otur artık! " babasının sert sesini duyunca Chan yerine geçmişti.

"Acemi gibi davranmayı bırak! Bunların olacağını hepimiz biliyorduk.Neden onunla ortak olduğumuzu unutma.Minho acemi biri değil."

Babasının konuşmasıyla biraz daha sakinleşmişti Chan.

"Biliyorum baba.Minho'yu çok iyi tanıyorum.Hata yapacağını sanmıyorum ama işte yinede gerginim.Eğer babası ölmemiş olsaydı daha rahat olabilirdim."

"Lee Minho en az babası kadar zeki biri merak etme.Şirketi zor durumda bırakacak hiç bir hata yapmaz.Eğer ki bir sorun çıkarsa önlem aldım ben." Seungminin dediğine ikiside şaşırmıştı.

"Ne önlemi Bay Kim?" Bay Bang merakla sorusunu sormuştu.

"Eğer yakalanırsa gemi ve bizim şirketimizi kötü duruma düşürecek bir olay olursa kolaylıkla bu durumdan sıyrılabiliriz.Ben herşeyi ayarladım.Zaten bu gece ikinizide o limana gitmemeniz için uyarmıştım.Eğer ki bir sorun çıkarsa haberimiz yokmuş gibi davranacağız şirket olarak.Sanki bütün plandan haberimiz yokmuşta herşeyi Bay Lee yapıyormuş gibi." Seungminin ciddiyetle konuşmasına Bay Bang kaşlarını çatmıştı.Chan ise hayranlıkla sevgilisini izliyordu.

Farklı Dünyalar (Stray Kids)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin