Bölüm - 8 : Kafayı Yeme Derecesi

33 2 0
                                    


Selamlar herkese, yeni bölüm ile ben geldim ᥬ😊᭄ Bölüm ile sizi baş başa bırakıp kaçıyoeum haftaya görüşmek üzere ᥬ😊᭄


...&...&...&...

Devam Eden Hikâyelerim;

• Duâ

• Hülle


...&...&...&...

Tamamlanan Hikâyelerim;

• Heyvbanû

...&...&...&...

Keyifli Okumalar 🌺


Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺

...&...&...&...

Bölüm - 8 : Kafayı Yeme Derecesi

"Şeyma!" diye bağırdım sırasından kalkan Şeyma'ya.

"Seçil? Bir şey mi oldu?" diye sorduğun da sinirle yüzüne bakarak kafamı salladım.

Benim sesim yüksek çıkıp dikkatleri çekerken Şeyma'nın sesi bir o kadar alçak çıkıyor ve dikkat çekmemeye çalışıyordu.

"Evet bir şey oldu!" dedim hırsla ona bakarak.

"Seçil iyi misin? Ne oldu? Niye sinirlisin böyle?" dediği anlam veremeyerek.

"Ne mi oldu?" dedim alaycı bir ses tonuyla.

"Senin yüzünden Giray bana musallat oldu! Sürekli mesaj atıp rahatsız ediyor! Bana sormadan numaramı veriyorsun bunun bedelini sen değil ben ödüyorum! Senin yüzünden terbiyesizce şeyler yazarak beni rahatsız ediyor!" dedim tüm öfkemi üzerine resmen kusarak.

"Ben-" diye söze başlamıştı ki konuşmasını engelledim.

"Sen bir daha numaramı izinsiz birine verirsen seni öğretmen ile müdür yardımcısına şikayet ederim numaramı dağıtıyor diye! Senin düşüncesizliğinin bedelini ben ödüyorum!" dedim telefonumu ona doğru sallayarak.

"O çalışmayan kafanı artık çalıştır ve bana sürekli bir zarar vermekten vazgeç! Hatta mümkünse benimle konuşmaktan da vazgeç senin yüzünden tacize uğruyorum resmen iğrenç!" dedim ve şaşkınlıkla birlikte gözleri dolmuş Şeyma'yı umursamadan sınıftan çıktım.

Rahatlamak için bahçeye çıkarken o iğrenç mesajlardan yine geldi!

3300

Dilimi ne kadar iyi kullanabileceğimiz biliyor musun? Bilmiyorsan öğrenmek için tam zamanı ;)

Ne diyor ya bu?

Kadın mı erkek mi belli değil?

İğrenç iğrenç yazılar bir de göz kırpma sembolü!

Off Allah'ım ne yapacağım ben?

Başıma bi' bu kalmıştı gelmeyen o da oldu!

3300

Avucum küçük olabilir ama işlevi çok büyük emin olabilirsin ;)

İyi avuç mu?

Avucuyla ne yapacak ki işlevi oluyor?

Çatlak patlak mı oynuyor?

Ocak şubat mı oynuyor?

Ne yapıyor?

Zil sesini duyunca oturduğum Atatürk büstünün önünden kalktım ve sınıfa gittim, en iyisi şu telefonu ortadan kaldırmak yoksa bu mesajlar başıma çok iş açacak!

Telefonu çantama attım ve bir dahaki tenefüslere çıkmamakla birlikte sınıftaki kimseyle muhatap olmayarak kendimi derslere verdim.

Birkaç kişi Şeyma ile aramızda olanları sormaya gelse de hiçbiriyle konuşmadım, benim aksime Şeyma onlara cumartesi günü Hakan ağabeyim ile buluşmamdan tutun dün Volkan ağabeyim ile buluşmama kadar her şeyi kendi penceresinden anlattı sanki kendi suçu yokmuş gibi.

İki yüzlü pislik! Sınıfta herkes bir grup oluşturup onu dışladığı için yanıma gelmişti şimdi bizim kavgamızdan prim kasıp kendine arkadaş yapmaya çalışıyor ama yapamayacak farkında değil.

°~°~°~°

3300

Gözlerim ela, seni beklerim yatağa gelmezsen küserim gelirsen her şeyimi veririm ;) Bu fırsat kaçmaz :*

Ya yine mi ya?

Okuldan çıktıktan sonra 3300'dan gelen tüm mesajları okumadan direkt sildim. Eve gelir gelmez önce evi süpürüp toz aldım sonra telefonla uğraşmamak için kendimi derslere verdim.

Sabaha alarm kurmak için elime aldığım da yine aynı yerden mesaj geldiğini gördüm.

Bu mesajlar yüzünden galiba bir süre kafayı yiyeceğim!

3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin