Bölüm - 26 : Seven Adam
Jamie13.27 - Heyecanlı mısın?
13.27 - Olmaz mıyım?
13.27 - Sen heyecanlı değil misin?13.27 - Evet ben de heyecanlıyım, bakalım beni beğenecek misin?
13.27 - Niye öyle söyledin ki?
13.28 - Belki senin hayal ettiğin tipi karşılamıyorum bu yüzden beğenmeyeceksin yani olabilir böyle şeyler.
13.28 - İyi de eğer ben senin fotoğrafını görüp seninle, seni fotoğraftan beğenip konuşmuş olsaydım ve buluştuğumuz da beklentim yüksek olduğu için dediğin olabilirdi.13.28 - Ama ben seni görmeden, kalbini sevdim, karakterini sevdim ne tipini hayal ettim ne de kafamda bir siluet belirdi ben sadece senin karakterini sevdim.
13.29 - Eh hazır ol o zaman birkaç gün sonra artık yüz yüze geleceğiz, sen beni göreceksin sen sana kavuşacağım :)
13.29 - Hazırım hem mental olarak hem ruhsal olarak :)13.29 - Peki adını da o zaman mı söyleyeceksin?
13.29 - Bu soruya nasıl cevap versem bilemedim...13.29 - Görünce buna karar verelim mi?
13.29 - Olur da neden böyle ucu açık konuştun ki sen?
13.29 - Seni nasıl tanıdığımı anlatmadım sana, o yüzden ucu açık konuştum.
13.30 - Ben seni tanıyor muyum?
13.30 - Buna cevap verirsem buluşmaya kadar kimliğim açığa çıkacak ama ben buluştuğumuz gün kimliğimi bil istiyorum.
13.30 - Peki kızacağım biri misin?
13.30 - Nasıl yani?
13.30 - Yani Ankara'daki hayatımdan önce attığım biri misin ki böyle tedirginsin?
13.30 - O anlamda diyorsun...13.30 - Hayır Ankara'daki hayatından önceki hayatından biri değilim.
13.30 - Sanırım böyle gizem yapmam sene düşündürdü ve korkuttu ama korkma sana zarar veren o pisliklerden değilim olmam da merak etme.
13.30 - Ben ailemden hiçbir kadını, genç kızı üzmemeyi öğrenerek büyüdüm, kendi anneme ve kız kardeşime yapılmasını istemediğim hiçbir şeyi bir başkasının kızı için yapmadım yapmam da.
13.30 - Sana bahsettim dindar bir aileden geliyorum ve benim ailemin bize ilk öğrettiği şey vebaldi, vebal almamamı, bu dünyada geçici olduğumu ve geçici bir dünyada kimseye zarar vermeden daha çok faydam olarak gitmemin daha evla olduğunu öğrenerek büyüdüm.
13.30 - Bu yüzden ben sana asla zarar vermem, beni reddedersin kalp bu ben elmayı seviyorum diye elma da beni sevecek değil ya? Ben de kendi yoluma bakarım o saatten sonra, ancak karakteri sağlam ve düzgün insanlar sevdiği onu sevmese bile onun hayatından sessizce çıkar. Hem gerçekten seven insan sevdiğine zarar verebilir mi?
13.30 - Gerçek sevgi böyle bir şey değil gerçek sevgi, sevdiğinin saçının teli kırılsa canı yanmak... Gerçek sevgi sevdiğinin mutluluğu ile mutlu olmak... Gerçek sevgi sevdiğine en kötü sözü bile layık görememek...
13.31 - Seni yetiştiren ananın ellerinin yanı sıra aynı öpülür be, ne güzel yetiştirmiş seni!
13.31 - Eh annemin hamurumuzda katkısı çok ama bizde öyle boş kalmadık kendimizi geliştirdik tabi :)13.31 - Bizim ailemiz kadınları el üstünde tutan bir aile, onlara dünyanın en özel ve en güzel varlığı olarak davranır.
13.31 - Ne güzel bir aile, böyle insanların var olması çok güzel.13.31 - O aile ile tanışmak için can atıyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDI
Genel Kurgu|DİKKAT BU HİKAYEDE YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR| 3300 Adım Dilay, 24 yaşındayım İzmir'liyim bu gece İzmir'i yakmaya ne dersin? ;) :* Oha, oha, oha! Bu kim? Bu nasıl bir mesaj? Beni nereden buldu?