Bölüm - 15 : Meriç Gibi Olmamak

25 1 0
                                    

Bölüm - 15 : Meriç Gibi Olmamak

"Hani az evvel dedim ya paket yapacağım derken yanlışlıkla şey şey bir siteye üye olmuşum, oradan on sekiz yaş üstü konuşmaların olduğu mesajlar geliyordu ve bugün bursluluk sınavı için beni çağıran hocanın yanına gittiğim sırada da hemen gideceğim diye telefonu unutmuşum, Şeyma da telefonumu alıp o mesajlardan birini okuyordu sınıfın ortasında. Bir de Sinan var benden olayın öncesinde telefonumu istemişti paketi olmadığı için birine mesaj atacağım dedi ben de iyi niyetle verdim sana yazmıştı. O aptalın suratına meyve suyu dökünce çıldırdı ama işte bir şey yapamadı. Neyse Şeyma ve Sinan bir olup o gelen mesajı okuyup sınıfta hakkımda olmadık şeyler söylediler." dedim üzgünce, o anlar gözlerimin önünde canlanırken.

"Neyse işte ben de onların yaptığının hırsını almak için Şeyma'nın babasının ona aldığı mp3 vardı, ona çok kıymet veriyordu ben de onu aldım masasından, sonra da Sinan'ın masasındaki telefonu aldım. Benim telefonumda şifre vardı ve kimse bilmiyordu açıp bakamadılar diğer mesajlara ama Sinan'ın şifresi yoktu çünkü sevgilisi takıntılıydı. Ben de onun telefonundaki mesajı okudum yüksek sesle ve mesajda yazılanlar coğrafya öğretmenimiz ile ilgiliydi o da duydu tabi bu okuduğumu ben Sinan'dan telefonumu alırken onun telefonunu da öğretmene teslim ettim. O disipline giderken sınıftakiler bana sapık ve parayla birlikte olan kız gözüyle baktılar, hakkımda bilmeden olur olmaz şey söylediler." derken sesim ağlamaklı çıkıyordu.

"Ağabey ben o okula gitmek istemiyorum, hatta bu şehirde olan hiçbir okula gitmek istemiyorum Meriç'in başına gelenlerin benim başıma gelmesini istemiyorum." dedikten sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

"Meriç kim, ne olmuş? Ne alaka?" dediğin de bir süre hıçkırarak ağladım ve sonra burnumu temizleyip konuşmaya başladım.

"Meriç bizim okulda okulun futbol takımında olan Oktay'ın eski kız arkadaşı, başka okulda okuyordu. Bu kız şey birkaç ay önce şey..." dedim ve dudaklarımı ısırarak duraksadım ve yanaklarım kızardı, bu durumu ağabeyime nasıl anlatacağım ki?

"Utanma ve olduğu gibi anlat, neler oldu bileyim ki ona göre hareket edelim." dediğin de kafamı salladım.

"Kız akşam evde tekken, altında sadece külotu varken ve üst kısmı çıplakken bir fotoğraf çekip atmış, Oktay'ın bir arkadaşı da bu kızın fotoğrafını kendine göndermiş ve ardından da rehberindeki tüm erkeklere ve kızlara onlar da bir başkalarına derken kızın o fotoğrafı tüm şehre yayıldı, sonuç olarak kız okula gidemedi, Oktay suçlandı ve okuldan atıldı. Sonuç olarak kız ve ailesi bu şehirden gitmek zorunda kaldı. Aynı şey benim de başıma gelecek biliyorum, Giray ve Ozan'ın çevresi geniş bu olayı duyup yayacaklar gittiğim her okulda mimleneceğim ben bunu istemiyorum." dedikten sonra yine ağlama krizine girdim.

"Tamam, tamam sakin ol. Hakan ağabeyimi arayıp konuşalım olur mu?" dediğin de burnumu çekip yeniden konuştum.

"Annem bilmesin, üzülür yeterince yoruluyor zaten bir de bu yüzden üzülmesin." dediğim de ağabeyim kafasını salladı.

"Merak etme, bizde o iş telefonunu ver bakayım." dediğin de çantama attığım telefonumu çıkardım ve ekrana bakmadan ağabeyime uzattım.

°~°~°~°

"Sen nasıl buraya üye oldun?" derken ses tonun ve yüzü okuduklarından hiç hoşnut olmamış gibiydi, suçlu bir bakış atıp omzumu silktim.

"Paket yapmak için 3300'a mesaj attım bir anda böyle mesajlar gelmeye başladı." dediğim de kafasını salladı ve telefonu bana uzattı.

"Al bakalım, Hakan ağabeyimle konuştuktan sonra yine konuşuruz. Birazdan ağabeyimi arayacağım babam şimdi uyuzlanmasın, ben gideyim sen de üzülme tamam mı?" dediğin de kafamı salladım.

Ağabeyimi yolcu ettikten sonra odaya geçip koltuğa oturdum ve ağabeyimin az evvel verdiği telefonumu masanın üzerinden çıkarıp ağabeyimin okuduğu mesajlara baktım.

3300

Karnım çok karıncalanıyor bu karıncalanmayı geçirmeye ne dersin:*

3300

İnce parmaklarımın senin etrafında olmasını istemez misin? ;)

3300

Parmaklarının üzerimde gezdiğini hayal ediyorum da ne mükemmel bir his ;) :*

3300

Bu dudaklar sana hasret var mısın hasretimi dindirmeye?

3300

Antalya'nın sıcağında bronzlaşmış tenimle seni karşılamak istiyorum benim tanışmaya ne dersin? Adım Yıldız ya seninki?

3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin