Bölüm - 10 : Göz Kırpan Sembolden Soğumak!3300
Arzulu ve ateşli birine hayır demezsin öyle değil mi? ;)
Yine, yine ve yine!
İki aydır sürekli geliyor ve ben anneme duyurmadan ağabeylerime duyulmadan bu mesaj işini çözmem lazım.
Nasıl yapacağım bilmiyorum henüz ama bunu bir şekilde öğrenmem lazım mutlaka yoksa mesajlar görüldüğü takdirde hiç istemediğim bir konuma düşeceğim.
3300
Orale ne dersin? Oralin kraliçesiyim, sen de kralı olmaya ne dersin ;)
Iyyyk iğrenç!
Bu yazdığı şeyi cidden yapıyorsa cidden pis bir midesi var!
3300
Bende bir bal küpü var ki tadını sorma, bizzat tat :* ;)
Okuduğum bazı kitaplarda cinsel içerikler olduğu için gelen çoğu mesajlarda ne demek istediğini anlayabiliyorum doğal olarak.
Mesela oralden kastı oral sexten bahsediyor olması.
Bal küpü kelimesi ile de orgazmından bahsediyor.
Tabi anlamlarını bilmediğim kelimeler de kullanıyorlar ama ben hepsini olabildiğince silmeye kimsenin görmesine mahal vermemeye çalışıyorum.
Yoksa biliyorum ki adım sapığa çıkar ve bir daha bu adı hayatta temizleyemem ne kadar yanlışlıkla oldu desem de insanlar inanmak istediklerine inanır, gerçeğe değil.
Mesela geçen hafta başıma gelen bir olayı anlatayım, internetten izlediğim bir dizi için hayranların yazdığı hikayeleri okuyordum ve sınıftan bir kişi daha o hikayeleri okuyormuş o hikayelerin birkaçında cinsel içerik bulunduğu için sınıftakilere de resmen beni sapık olarak göstermeye çalıştı.
İlk başta ortaya attığın da salak gibi oradan kaçsam da daha sonra aklım başıma gelip kafama dank ettiğin de geri dönüp ona o hikayeleri nereden bildiğini ve içeriğine nasıl bu kadar vakıf olduğunu sordum ve doğal olarak patladı.
Top bir anda benden ona çevrildi ve tüm gözler ile sözlerin hedefi o oldu, birinin kuyusunu kazmaya çalışan insanların başına genellikle böyle şeyler gelir.
Bugüne kadar kimsenin kuyusunu kazmaya çalışmadım ve çalışmamaya da devam edeceğim kimin ne yaptığı benim haddime değil sadece bana yapılanlar benim haddime olabilir ve onlar da zaten hadlerini bilmedikleri takdirde başına gelecekleri kabullenmiş oluyorlar.
3300
Göğüslerim için kimileri küçük diyor sence nasıl görmek istemez misin? ;)
Ahhhhh yine geldi!
Hemen sildim ve çantaya attım telefonu artık okula getirmemeye başlayacağım bu telefonu!
Nedir ya bu?
Sevdiğim telefondan bile beni nefret ettirdiler!
"Seçil telefonunu kullanabilir miyim?" diyen Sinan ile dikkatimi ona verdim.
"Ne için? Senin telefonun yok mu?" diye sordum cebini işaret ederek.
Sınıftaki çoğu kişinin telefonu benim telefonumdan daha üstündü ne yazık ki babamın verdiği nafaka ancak elimdeki telefona yetmişti, annem her ne kadar eklemek istese de üzerine ben izin vermemiştim bir de benim yüzümden sıkıntı çeksin istemedim.
"Ya benim mesaj hakkım bitti, dakikam da yok arayayım senin genelde oluyor diye sana geldim." dediğin de kafamı salladım ve çantamdan çıkarıp ona uzattım.
Neyse ki mesaj gelmemişti!
Nasıl sevindim anlatamam!
"Teşekkürler." deyip telefonu uzattı ve sırasına geri döndü gülerek.
Telefonu aldıktan sonra yeniden titreyince Sinan'a mesaj geldi sandım ve mesajlara girdiğim de büyük bir çığlık attım!
Volkiiimmm
11.19 - Sevgilim seni çok özledim bugün buluşmaya ne dersin :* ;)
Volkiiim
11.21 - Seçil ne sevgilisi ne saçmalıyorsun sen?
11.21 - Ağabey sınıftan bir geri zekalı sana yazmış. İyilik yaptım pisliğin yaptığına bak!
11.22 - Dersini vermemi ister misin?
11.22 - Hayır ağabey ben veririm merak etme sen, kanıtını da atacağım merak etme (:
11.22 - Merakla bekliyorum güzellik ;)
Yemin ediyorum şu 3300 yüzünden göz kırpan sembolden soğudum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDI
Ficção Geral|DİKKAT BU HİKAYEDE YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR| 3300 Adım Dilay, 24 yaşındayım İzmir'liyim bu gece İzmir'i yakmaya ne dersin? ;) :* Oha, oha, oha! Bu kim? Bu nasıl bir mesaj? Beni nereden buldu?