Bölüm - 25 : Unutma Beni, Unutmam Seni

19 1 2
                                    


Bölüm - 25 : Unutma Beni, Unutmam Seni


Jamie


10.15 - Ne zaman gideceksin Dublin'e?


10.15 - Dublin'e gideceğim kesin değil, İsviçre, Norveç, Finlandiya, Danimarka, Hollanda, İspanya, İtalya ve Polonya da var seçeneklerimin arasında.

10.15 - Peki sen hangisini tercih edeceksin?


10.15 - Norveç, Finlandiya ve İsviçre var şimdilik, onlar asıl tercihim yedek tercih olarak diğerleri var.


10.15 - Orada yapabilecek misin?

10.15 - Yaşamak çok zormuş diye duydum, Norveç özellikle çok pahalıymış.


10.20 - Tek devletin sağladığı burs ile gitmeyeceğim, biliyorsun bu birkaç ayda bir sürü işte çalışıp para biriktirme fırsatım oldu hem de şehrin jet sosyetesi, aynı zamanda yedi göbek bu şehirli olan o adamın hayatını kurtardığım için şirketi bana burs verecek.

10.20 - Olay olduktan sonra benim bilgilerimi almışlar fakülteden de hocalarımdan referans almışlar. Eğer geçiş yapmasaydım, belki de bu mümkün olmayacaktı ama geçiş yaptığım için mutluyum şu an.


10.20 - Çok iyi olmuş, hem ailen ile aynı şehirdesin ev veya yurt masrafından kurtuldun, sadece yol masrafın çıktı hem de bu şehir sana uğurlu geldi hayatını kurtardığın adam sana burs veriyor.

10.20 - Bu durumda hem devlet bursu ile hem de onun bursu ile gittiğin ülkede rahat olabileceksin?


10.20 - Evet üstelik stajımı yapacağım hastane olur da beğenir ve bünyesine katmayı düşünürse oradan maaş alacağım.


10.21 - Hep orada mı kalacaksın peki?


10.21 - Bilmiyorum şartlar uyarsa neden olmasın? Hem kendimi geliştirmiş olurum belki ileride dönerim geri.


10.21 - Yani biz hiç görüşmeyecek miyiz ?


10.21 - Zaten şu an görüşemiyoruz sen buna hazır değilsin, eğer görüşmek istersen geldiğim de görüşürüz olmadı Skype var oradan görüşürüz.


10.22 - Peki ya oraya gittiğin de beni hiç görmediğin için başkalarını seversen? Beni unutursan?


10.22 - Seni hiç görmediğimi nereden çıkartıyorsun ki? Ben seni çok gördüm biliyorum, sadece sen beni görmedin ve  kim olduğumu bilmiyorsun. Ben seni tanıyorum artık, yaklaşık beş aydır konuşuyoruz ve senin nasıl biri olduğunu tanıdım, bildim, hoşlanıyordum bu sevgiye dönüştü oraya gitsem bile seni unutmam.

10.22 - Benim unutacağımı söylüyorsun ama ya sen beni unutursan? Sonuçta beni hiç görmeyen sensin, hatta öyle ki ismimi bile bilmiyorsun sadece yaşımı okuduğum bölümü, kardeşimin annemin ve babamın ismini biliyorsun, arkadaşlarımın ismini biliyorsun. Sen hiç görmediğin adamı hemen unutmaz mısın?


10.22 - Neden bilmiyorum ama seni görmesem de ismini bilmesem de içimde sana karşı çok yoğun duygular var ve sen benden vazgeçmediğin takdirde ben senden vazgeçmem.

10.22 - Belki bu sözlerim çok keskin belki çok büyük olabilir ama ben bir kere sevdim mi tam severim.


10.22 - Birbirimize karşı bu duygular ve güven olduğu sürece bizim ilişkimizde hiçbir sorun olmaz. Ben sana güveniyorum, sana inanıyorum sen de bana güven ve inan.


10.22 - Güveniyorum, hem de çok güveniyorum inan güvenmesem seninle konuşmazdım, daha ilk günlerde bırakırdım konuşmayı ama dile kolay beş ay oldu.


10.22 - İnanıyorum sana ve güvenini boşa çıkarmayacağıma da güven.


10.23 - Ben seni görmek istiyorum.


10.23 - Ne? Sen ciddi misin?


10.23 - Evet sen yurt dışına gitmeden seni görmek istiyorum ama ne zaman olur bilmiyorum.


10.23 - Sen ne zaman hazır hissedersen o zaman görüşürüz sıkıntı yok benim için.


10.23 - Günü ne zaman olur bilmiyor ama mutlaka görüşelim, seninle artık yüz yüze tanışalım.


10.23 - Olur görüşelim.

3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin