Bölüm - 12 : Kısasa Kısas Yapmasam Olmaz

30 2 0
                                    


Bölüm - 12 : Kısasa Kısas Yapmasam Olmaz

Herkes şok olmuş gözlerle bana bakarken ben ne yapacağımı bilemez hâlde Şeyma'ya ve sınıftakilere bakıyordum.

Ne söyleyeceğimi nasıl bir açıklama getireceğimi bilmiyorum, bir açıklama getirmek istiyorum ama çenem tutulmuştu sanki ağzımı açamıyorum ya da tek kelime çıkaramıyorum.

"Giray'ı taciz ediyor diye şikayet eden Seçil Hanım'a da bakın siz, aslında içinde bir kevaşe yatıyormuş." diyen Şeyma ile şok oldum.

Bir de ben bu kıza arkadaşım demiştim öyle değil mi? Arkadaş değil akrepmiş resmen!

"Arkadaşlar görüyorsunuz değil mi Seçil Hanım'a gelen mesajı? Kız bildiğiniz sapık çıktı!" diyerek gülen Sinan'a öfkeyle baktım.

Şeyma yetmezmiş gibi bir de Sinan çıktı, ama ben biliyorum ikisine de yapacağımı beni böyle yapmadığım bir şey ile suçlayıp rezil etmenin bedelini her ikisi de ödeyecek sadece bu hemen olmayacak biraz zaman alacak o kadar.

"Verin şu telefonu!" diye bağırarak üzerlerine atıldığım da telefonumu birbirlerine atarak benim almamı engellediler.

Şeyma'ya kinle baktım ve sırasına ilerledim, onun çok sevdiği bir mp3'ü vardı asla yanından eksik etmezdi onu parçaladığım da bakalım ne tepki verecek. O mp3 babasından hediyeydi ve babasının hediyelerini çok sever üzerlerine titrerdi.

Şeyma'nın sırasının üzerinden mp3'ü aldıktan sonra gözlerimi Sinan'ın sırasına çevirdim orada da telefon görünce hemen koştum ve telefonu aldım, ilk başta benim ne yaptığımı anlamayan ikiliye elindekileri kaldırıp gösterdim.

Ardından bana doğru gelirlerken hızla Sinan'ın telefonunun ekranını açmaya çalıştım, Tuğba şifre konusunda takıntılı olduğu için Sinan şifre koymuyordu bakalım onun mesaj listesinde ben ne bulacağım?

Mesajlara girdiğim de ilk mesaja tıkladım ve mesajı yüksek sesle okumaya başladım.

"Oğlum geometrici neyse de asıl yakan coğrafyacı, kadında bir kalça var akıllara zarar!"

"Ne? Ne okuyorsun sen Seçil?" diyen coğrafya öğretmenimiz ile gözlerimi kapıya çevirdim.

"Haklısın oğlum ya coğrafyacının üzerine kadın tanımam koca okulda!"

"Seçil hemen getir o telefonu!" diyen coğrafya öğretmeni ile durdum ve asıl isteğimi belirttim.

"Sinan önce telefonumu versin, izinsiz alıp Şeyma ile birlikte izinsiz mesajlarımı okudular." diye kızgınca söylendiğim de bakışlarını onlara çevirdi.

"Seçil'in telefonunu verin derhal!" diyerek beni işaret ettiklerinde Şeyma'nın mp3'ünü cebime atıp elimde telefon ile o tarafa ilerledim.

"Hocam o zaman Seçil de benim telefonumu versin!" deme gafletinde bulundu geri zekalı Sinan.

"O telefon senin mi?" diye sorduğun da ancak ne olduğunu anlayabildi.

"Evet hocam." diyerek mecburen coğrafya öğretmeninin sorusunu cevapladı.

"Önce Seçil'in telefonunu ver Seçil'e, sonra da yanıma gel!" dediğin de elindeki telefonu mecburen bana vermek zorunda kaldı Sinan.

Sinan'dan telefonumu aldıktan sonra gözlerinin içine baka baka Sinan'ın telefonunu coğrafya öğretmenine teslim ettim.

"Buyurun hocam Sinan'ın telefonu." diyerek telefonun kime ait olduğunu iyice vurguladım.

Beyinsiz şimdi disiplinle uğraşsın da görsün günün benim mesajımı okuyan akrep yardakçılık etmek neymiş alsın dersini it.

Coğrafya hocası telefonu alıp Sinan'ı da arkasına katarak sınıftan ayrıldı. Onların sınıftan ayrılması ile geri kalan herkesin bakışları bana döndü hiçbirine umursamadan Şeyma'ya baktım. Gözleri bana kinli kinli bakıyordu ben ona yapacağımı biliyorum. Şimdi yaptığım her şey benim aleyhime olacak ama okul dışında yaptığım her şey lehime olacak işte o zaman görecek o!

Hiçbirini umursamadan gidip sırama oturdum ve Volkan ağabeyime mesaj attım.

Volkiiimmm

11.50 - Ağabey yardımına ihtiyacım var müsait misin?

11.50 - Ne oldu?

11.50 - İyi misin sen?

11.51 - Ben iyiyim.

11.51 - Beni okuldan almaya gelebilir misin?

11.52 - Gelirim, şu an okuldan çıkıyorum.

11.52 - Okula gelince çıkışı bekleme direkt müdür yardımcısı Murat hocaya git.

11.53 - Acil olduğunu ve dersin bitimini bekleyemeyeceğini söyle izin al benim için.

11.53 - Seçil ne oluyor ağabeycim?

11.53 - Her şeyi gelince anlatacağım ağabey sen lütfen dediğimi yap.

11.53 - Tamam en hızlı şekilde geleceğim.

Umarım bir an önce beni kurtarır bu durumdan....

3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin