Bölüm - 24 : Rüyanda Beni Gör
Jamie
23.57 - Heyy uyudun mu?
23.57 - Henüz değil bir konu kaldı bitirmem gereken ona çalışıyorum.
23.58 - Ne zaman bitecek? Çok uzun mu?
23.58 - Hayır çok değil, birkaç cümle kaldı.
23.58 - Seni sana bırakayım bitir o zaman?
00.02 - Bitti, uyumadın umarım?
00.02 - Hayır seni bekliyorum.
00.02 - Süper, çok mutlu oldum. Ne yaptın tüm gün?
00.03 - Okuldaydım, okul bitince kızlarla kütüphanede bir süre ders çalıştık daha sonra da eve geldim yemek faslı toplama faslı biraz da tekrar faslı yapıp şimdi de yatağıma yayıldım. Sen ne yaptın?
00.04 - Ben de dersleri hallettikten sonra birkaç iş başvurusu yaptım, kpss kitapları aldım, eve gelince güzel bir program yaptım ve az evvel de biraz baktım konulara şimdi yatağa geçtim bende.
00.04 - İyiymiş kpssye mi gireceksin? Ne iş başvurusu hem daha mezun olmadın?
00.04 - Kendim için değil kuzenim için kendisi hemşire özelde çalışıyor eve gelince eşekten düşmüşe döndüğü için benden rica etti ben de aldım.
00.04 - Biliyorsun Erasmus düşünüyorum ve yapabileceğime de inanıyorum o yüzden biraz para biriktirmek istiyorum gitmeden, ne kadar devlet burs verecek olsa da tedarikli olmakta fayda var.
00.04 - Burs alıyorsun diye biliyorum o yardımcı olmaz mı?
00.04 - Burs ile zaten buradaki giderlerini hallediyorum eh biraz da babam harçlık yolluyor o yüzden geçinip gidiyorum ama İrlanda'ya gittiğim de öyle olmayacak aslında babam düşünür ama ben yüklenmek istemiyorum geride okuyan iki kardeşimi de düşünmek zorundayım o yüzden kendi göbeğimi kendim kesmeye bakacağım.
00.05 - Haklısın şey yapsana çocuklara ders versene, genellikle öğrenciler veriyor üstelik tıp fakültesi okuyorsun sen matematik sen de müthişdir, ülkenin matematik seviyesini de biliyorsun o yüzden iyi bir miktar alabilirsin.
00.05 - Bakalım şansımıza belki dekanlıkta sekreterlik gibi bir şey bulabilirim bilmiyorum, dediğini de düşüneceğim.
00.05 - Aslında aklıma bir şey geliyor ama nasıl tepki verirsin bilmiyorum.
00.06 - Neymiş o ?
00.06 - Sizin okulda hiç mi ödev yaptırmak isteyen yok? Böyle tembel bir şey aynı bölümden olmasa bile farklı bölümden?
00.06 - Vardır mutlaka da ne oldu ki?
00.06 - Paralı ödev yap eminim iyi para biriktirirsin.
00.07 - Aslında mantıklı, laf arasında çıtlatırım birilerine eminim haber çıkar. Dediğin gibi öğrenci ilanı da veririm, bir şekilde halletmeye çalışırım.
00.07 - Ee yeni okuluna alıştın mı? Nasıl gidiyor yeni okulunda günlerin?
00.07 - Alıştım gibi ya güzel gidiyor pek bir sıkıntı yok şimdilik, sınıftakiler bayağı ilgi gösteriyor bana.
00.07 - Erkekler de gösteriyor mu?
00.07 - Kıskançlık mı seziyorum?
00.07 - Evet, kıskanıyorum, sonuçta en başında senden hoşlandığımı söylemek yazdım ;)
00.08 - Eve erkeklerde ilgi gösteriyor ama ben ilgilerini reddediyorum o yüzden için rahat olabilir ;)
00.08 - Ah ah şimdi gelip okulunun önünde boy göstermek vardı da dua et senin rızana önem veriyorum.
00.08 - Ah merci mösyö çok naziksiniz :D
00.08 - Tabiki de annemin oğluyum ben B-)
00.09 - Havandan da geçilmiyor :D
00.09 - Olsun o kadar değil mi?
00.09 - Olsun bakalım, nazar boncuğun olur :) :)
00.09 - Artık uyuyalım bence geç oldu ikimizin de sorumlulukları var.
00.10 - Olur uyuyalım :) İyi geceler tatlı rüyalar :)
00.10 - Sana da iyi geceler rüyanda beri gör ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDI
General Fiction|DİKKAT BU HİKAYEDE YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR| 3300 Adım Dilay, 24 yaşındayım İzmir'liyim bu gece İzmir'i yakmaya ne dersin? ;) :* Oha, oha, oha! Bu kim? Bu nasıl bir mesaj? Beni nereden buldu?