Bölüm - 16 : Hazırlanıp Gitme Vakti0543...
Saati kaç para güzellik? Yeni bir deneyime ne dersin?
0544...
Saman altından su yürütürken parlamışsın, benim de seni patlatmamı ister misin ;)
0542...
Bana o kadar laf edip sapık ilan ettikten sonra senin adi bir orospu çıkman peki?
0532...
Herkesin altına giriyormuşsun bir de beni dene istersen?
0533...
Masum yüzünün altında bir kevaşe yatıyormuş da haberimiz yokmuş.
Şeyma Yılmaz
Yaptığının bedelini ödeyeceksin! Sen görürsün!
0546...
Şeyma senin hakkında bir de masum derdi, meğer ne sinsi yılanmışsın! Benimle de bir kez yapsan bir şey kaybetmezsin ;) - Ozan
0544...
Göğüslerini atsana herkes o kadar övdü ki bir de biz görelim övüldüğü kadar var mı?
0539...
Boydan bi' çıplak fotonu alırım ;)
3300
Ateşli bir geceye ne dersin? :*
0537...
Kırmızı toprak mah. ..... Adresim bu, gelsene bana ;)
3300
Yaren ben öpüşmek konusunda usta biriysen deneyelim mi hangimiz daha iyi?
0543...
Sevgilin olmak için çabalardı herkes gerek yokmuş parasını verip anlık da sevgili gibi hissedebilirmişiz :D
3300
Grup sever misin? Biz severiz seninle deneyelim mi?
Yeter, ya yeter!
Sabahtan beri bir sürü mesaj geliyor ve hepsi birbirinden beter mesaj her okuduğum mesajda kalbim daha kırılıyor ruhum daha da daralıyor.
0532...
Keşke sizin okulda olsaymışım böyle hizmet veren biriyle aynı okulda olmak mükemmel olsa gerek ;)
0535...
Senin gibi orospular yüzünden sevdiğimiz adamlar bizi bırakıyor!
0541...
Kaşarlıkta master yaptığını bilseydim sana selam dahi vermezdim!
0542...
Bir de seni temiz saf bir kız sanıyorduk sürtüğün önde gideniymişsin!
0534...
Bu gece de benim gecemi şenlendirsen ya güzelim ;)
0543...
200 ₺ yeter mi geceliği güzelim?
0544....
Biz boşa uzakta aramışız, yakınımızda sen varmışsın biraz daha yankılaşmaya ne dersin? ;)
0534...
Yeni bir deneyime ne dersin?
Birileri numaramı dağıtmıştı ve hakkımda da para karşılığı birlikte olduğumu yapmıştı.
Sabah okula gitmemiştim hastayım bahanesi ile tüm gece uyuyamamış anneme de belli etmemek için çok çabalamıştım, Hakan ağabeyimin aramasını beklerken sabah altıya doğru uyuya kalmış ve öğlene doğru uyanmıştım.
Ağabeyimden mesaj ya da arama var mı diye baktığım da beş yüze yakın mesaj vardı ve çoğu ya hakaret eden ya da onlarla para karşılığı birlikte olmamı isteyen teklifler vardı.
İlk anlık şoku atlatıp hıçkıra hıçkıra ağladıktan sonra telefonu bir köşeye atıp televizyonun karşısına geçtim ve en sevdiğim çizgi film olan Uzun Kulak Ailesini açtım, bir parça ekmek ve bir bardak su ile izledim, o bitti başka çizgi film başladı onları da izledim ara ara telefonuma baktım ağabeylerimden arama ya da mesaj var mı diye olmadığını görünce diğer mesajları okumadan telefonu yine bir köşeye attım.
Ne kadar bir zaman geçti bilmiyorum ama annem geldi birlikte yemek yedik, ardından ben kafamı dağıtmak için mutfağı tabiri caizse kırkladım ve o sırada gelen Volkan ağabeyim geldi.
"Hadi hazırlan gidiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDI
Ficção Geral|DİKKAT BU HİKAYEDE YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR| 3300 Adım Dilay, 24 yaşındayım İzmir'liyim bu gece İzmir'i yakmaya ne dersin? ;) :* Oha, oha, oha! Bu kim? Bu nasıl bir mesaj? Beni nereden buldu?