Selamlar herkese, keyifli Pazarlar. Yeni bölüm günümüz geldi ve ben de yeni bölüm ile geldim 😊 Normalde bölümleri akşam paylaşıyorum ama bu sıra yoğunluğum sebebiyle gün içinde fırsatını bulunca atmak daha kolay oluyor benim için. Akşamları unutma gibi bir durum söz konusu olabiliyor 🙈 Bir duyuru yapmak istiyorum bölümü bırakmadan önce, haftaya finallerim olduğu için yeni bölüm gelemeyecek finallerim sona erdikten sonra yeni bölümü paylaşacağım yani bu da bir dahaki haftaya tekabül ediyor🙈 Bölümü bırakıp kaçıyorum 😊
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Duhâ
• Hülle
...&...&...&...Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbânu
....&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...Bölüm - 6 : Bana Arkadaşını Söyle Sana Kim Olduğunu Söyleyeyim
Paket nasıl yapılıyordu ya? Neyse önce bi ₺ attırayım da sonra karar veririm. Şuradaki A101'e gireyim orada halledeyim, sonra da paketi yaparım bir şekilde.
A101'e girip kontör attırdıktan sonra çıkıp yoluma devam ederken bir yandan da SMS paketi yapmak için mesaj göndermeye başladım.
Kime: 3300
1000SMS
"Oldu herhalde, dur bir ₺ miktarını kontrol edeyim yoksa olmuştur." diye kendi kendime mırıldanarak tuş takımından *123# yaptım ve yüklediğim miktardan 1₺ eksik görünce paketi yapamadığımı anladım. En iyisi Volkan ağabeyim gelince ona söyleyip yaptırmak.
***
Volkan Ağabeyim
12.35 - Güzellik ben geldim, kapıdayım seni bekliyorum ;)
Titreyen telefonuma baktığım da Volkan ağabeyim dahil bilmediğim bir numaradan bir sürü mesaj vardı önce ağabeyimin mesajına bakmaya karar verdim ve ağabeyimin mesaj kutusuna girdim.
12.35 - Tamam ağabey, birazdan çıkarız hazırlanıyorum hemen :))
Mesajı gönderdikten sonra diğer mesajlara bakacaktım ki matematikçinin benim oturduğum tarafa geldiğini gördüm, hemen telefonu çantamın ön gözüne atıp kitaplarımı ve defterlerimi yavaş yavaş toparlamaya başladım.Şeyma bugün benimle konuşmuyordu hafta sonu olanlardan sonra bir süre yüzüme bakmayacakmış, en iyisini yapar zaten sıkıldım onun sürekli kendi sorunlarından dert yanmasından ve isteklerini dayatmasından. Bencillikte marka yapmış biriydi ama hâlâ beni suçlu olarak görmesi can sıkıcıydı.
Zil çalar çalmaz çantamı sırtıma geçirdim ve sıranın altındaki yağmurluğumu alıp kapıya ilerledim, normalde bu kadar acele etmem ama ağabeyim olduğu için acele ediyorum. Kapıdan çıktığım da kapının sol tarafına dayanmış kollarını birbirine bağlamış olan ağabeyim beni bekliyordu, iki adımda yanına vardım ve ona sıkı sıkı sarıldım.
Onun kollarında kendimi güvende hissederken hemen arkamdan gelen alaycı ve homurtulu ses ile aldırış etmemeye çalıştım. Şeyma kendince anlamadan dinlemeden yargılıyordu ki zaten ona açıklama yapacak halim de yok.
"Gidelim mi?" dediğin de başımı salladım.
"Saçlarını toplayalım önce hava sıcak pişirir seni." dediğin de kafamı salladım yine.
Genellikle başıma taktığım yazlık beremi çıkardı ve ellerini açık saçlarıma uzatıp at kuyruğu yaptı toka vermek için cebime yönelmiştim ki bileğinden çıkardığı siyah lastiği saçıma geçirdi.
"Tamamdır, işte oldu hadi gidelim." dedikten sonra çantama uzanıp aldı.
"Eşek ölüsü mü var bunun içinde güzelim, sen nasıl taşıyorsun omuzların ağrımıyor mu?" dediğin de sırıtıp omuz silktim.
"Alıştım artık sıkıntı yok."
"Çantanın ağır olduğu günler seni ben getirip götüreceğim ders saatim ile çakışmıyorsa anlaştık mı?"
"Tamam, anlaştık." deyip sırıttım.
Birlikte çıkışa giderken kimi sınıf arkadaşlarımın durup bize baktığını görsem de onları görmezden gelerek ağabeyim ile birlikte okuldan ayrıldık.
Şeyma Yılmaz
13.52 - Bakıyorum da Giray'ın bahsettiği adamla değil başkasıyla takılıyorsun!
13.52 - Ne çabuk sevgili değiştirir olmuşsun!
13.52 - Arkadaşın olarak keşke söyleseydin bana da böyle çorap gibi sevgili değiştirdiğini.
13.53 - Büyük erkeklerden de ne anlıyorsan?
13.53 - Yaşıtlar dururken yaşlıları seçmen ne kadar zevksiz olduğunu gösterir.
13.53 - Ayrıca beni kıskandırmak için yaptıysan, bil ki kıskanmadım!
13.53 - Hem de hiç!
0542....
13.52 - Cumartesi günü yanında olan herif yok yanında?
13.52 - Yeni sevgilin mi?
13.53 - Ben benimle görüş dediğim de reddettin ama bakıyorum da başkalarını reddetmiyorsun?
13.53 - Büyük seviyorsan benim de büyük yerlerim var emin ol ;)
Pislik!
Utanmadan nasıl böyle bir mesaj atabiliyor? Şeyma'nın bana yakıştırdığı kişiye bakın! Gerçi Şeyma'nın yakıştırdığı birinden ne bekliyorsam? Kendi bulduğu ne ki arkadaşı da ne olsun?
Üstelik Şeyma Hanım da pek içerlemiş anlaşılan, yeminini bozup mesaj attığına göre? Hiçbirine cevap vermeyeceğim tabiki kendilerini ne sanıyorlarsa? Hele de o Şeyma!
Onların mesajlarını bırakıp mesaj kutuma yeniden geri döndüğüm de gördüğüm mesaj ile şok oldum.
Oha! Bu nasıl bir mesaj?
Şaka mı bu?
Üstelik bu numara tanıdık bile değil?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDI
General Fiction|DİKKAT BU HİKAYEDE YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR| 3300 Adım Dilay, 24 yaşındayım İzmir'liyim bu gece İzmir'i yakmaya ne dersin? ;) :* Oha, oha, oha! Bu kim? Bu nasıl bir mesaj? Beni nereden buldu?