Bölüm - 27 : Saatler KalaJamie
10.18 - Bugün büyük gün ha?
10.18 - Evet sonunda o büyük gün geldi, heyecandan elim ayağım titriyor.
10.18 - Heyy çok da heyecan yapma sonra bayılırsan ilk tanışmamızda bayımdığın için üzülme :D :)
10.18 - Merak etme kendimi sakinleştirip geleceğim :)10.18 - Sonuçta aylardır konuştuğum ve gönlümü kaptırdığım adama göreceğim, her anını zihnimde canlı tutmak istiyorum :) ;)
10.18 - Ooo demek gönlünü kaptırdığın adamım he?
10.18 - Evet öylesin :) Ben de senin gönlünü kaptırdığın kadınım ;)
10.19 - Ooo füze at istersen :D10.19 - Ne yapıyorsun şimdi?
10.19 - Sen iste yeter ki ben bazuka bile atarım :) ;)10.19 - Bazı ödevlerim var sakinleşmek için onları yapıyorum, bunun yanı sıra yarına da bırakmak istemiyorum boş günüm olsun istiyorum :)
10.19 - Çok iddialı sözler bunlar ;)10.19 - Kaçta çıkacaksın evden ona göre
çıkayım bende :)
10.19 - İddia benim işim :D10.19 - Hmm buluşacağımız yer bizim eve yarım saatlik bir mesafede o yüzden buluşma saatimizden yarım saat önce çıkarım diye düşünüyorum.
10.19 - Peki o zaman :) Ben de buluşacağımız yere ondan birazcık daha uzak mesafedeyim ben de bir kırk kırk beş dakika evvel çıkarım :)10.19 - Keşke ben senin olduğun yere gelseydim, onca işinin arasında bir de buraya geldin yoruldun :(
10.20 - Bunu buluşunca konuşalım mı?
10.20 - Olur da önemli bir şey yok değil mi bu konu ile ilgili?
10.20 - Klasik benim gizemlerim ;) Emin ol hepsini buluşunca anlayacaksın ;)10.20 - Bu arada ağabeyinler sorun çıkarmaz inşallah hem Hakan ağabeyinin hem de Volkan ağabeyinin geldiğini söylemiştin.
10.20 - Evet geldiler ama arkadaşlarıyla buluştular, annem çalıştığı için gün içinde vakit getiremeyeceğiz onlar da arkadaşları ile buluşmayı tercih ettiler daha doğrusu Hakan ağabeyimin arkadaşları ile.
10.20 - Niye Volkan ağabeyinin arkadaşı yok mu hiç?
10.20 - Aslında bir tane var ama onun da işi varmış, o yüzden Hakan ağabeyim ile takılacaklar bugün.
10.20 - Anladım iyi bakalım o zaman ben de biraz bir şeylerle uğraşayım buluşma saatine kadar sen de ödevlerine bak.
10.21 - Yaa ama şu an ben kendimi çok kötü hissediyorum biliyor musun?
10.21 - O neden?
10.21 - Sen o kadar yol geldin şimdi tek başınasın, canın sıkılır burayı da bilmiyorsun üstelik :'(10.21 - Acaba şimdi mi buluşsak? Hem daha fazla vakit geçiririz?
10.21 - Heyy bunu dert edip üzülme :) Çünkü üzüleceğin bir durum yok, bunu görüştüğümüz de anlayacaksın ;) Sen sadece dersine odaklan ben de biraz oyalanayım ;)
10.21 - O ne demek şimdi? Görüştüğümüz de neyi anlayacağım ben?
10.21 - Heyy çok sabırsız ve meraklısın :) Sadece birkaç saat kaldı sen dersine odaklan bunları düşünme :)
10.22 - Peki o zaman heyecanla seninle buluşmayı bekliyor olacağım :)
10.22 - Ben de öyle :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDI
Ficção Geral|DİKKAT BU HİKAYEDE YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR| 3300 Adım Dilay, 24 yaşındayım İzmir'liyim bu gece İzmir'i yakmaya ne dersin? ;) :* Oha, oha, oha! Bu kim? Bu nasıl bir mesaj? Beni nereden buldu?