Bölüm - 2 : Düşünmeyen Arkadaş Yapmışlar Olmamış

89 4 0
                                    


Selamlar herkese, Hayırlı Geceler ve Bereketli Ramazanlar ☺️Yeni bölümün geçen hafta değil bu hafta geleceğini söylemiştim ve biraz geç de olsa geldim ☺️ Bundan sonra final haftam gelene kadar bölümler düzenli olarak gelmeye devam edecek, zaten kısa bir hikâye olduğu için kısa sürede de final yapacağız ☺️Neyse haftaya yeni bölümde görüşeceğiz, bölümü bırakıp kaçıyorum ☺️

...&...&...&...


İnstagram Hesabı; Ladynoktahikayeleri


...&...&...&...

Devam Eden Hikâyelerim;

• Duhâ

• Hülle


...&...&...&...


Tamamlanmış Hikâyelerim;

• Heyvbanû


...&...&...&...


Keyifli Okumalar 🌺


Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&


Bölüm - 2 : Düşünmeyen Arkadaş Yapmışlar Olmamış



Şeyma Yılmaz

06.25 - Seçilikoooo matematikçi gelmiyormuş bugün okula geç gidelim mi?

06.25 - Uyanmadın mı hâlâ

06.25 - Heyy uyaaannn

06.25 - Heeeeyy sana diyorlarmış

06.26 - Bak bomba patlatacğım sanata

06.26 - Bombayı merak ediyorsan hemen cevap ver!

06.26 - Merak etmiyor musun?

06.26 - Hadi ama yapma!

06.27 - Seçiliko hâlâ uyanmadın mi?

06.27 - Kıııızıııımmm bu bomba kaçmaz kaaaalllllkkkkk!

06.27 - Yine ne var?

06.28 - Mehmet ile Zeyra sınıfta öpüşürken birine yakalanmış ama kim bilmiyorum :(

06.28 - Neyse asıl mesele bu değil mesele yaralanmaları

06.28 - Manyaklar hiç düşünmeden sınıfta öpüşüyorlar

06.29 - İnsan hiç sınıfta yakalanacağını bile bile öpüşür mü?

06.29 - İlgilenmiyorum

06.30 - Sen de hiçbir şey ile ilgilenmiyorsun!

06.30 - Eee okulu kırıyor muyuz?

06.30 - Seçilikoooo cevap veeeer

06.30 - Seçiiil hep böyle yapıyorsun ya!

06.31 - Uyumak istiyorum beni rahat bırak

06.31 - Yaa boş ver uykuyu çıkıp gezelim sonra okula gideriz.

-
06.32 - Sabahın köründe nereyi gezmeyi planlıyorsun?

06.32 - Saat 08.00'de açık bir yer var mı ki gezelim diye tutturuyorsun?

06.32 - AVM'ler bile saat 10.00'da açılıyor!

06.33 - Yaaa ben onu düşünemedim :(

Düşünse şaşarım zaten! Bir daha gece telefonumu yatağıma değil yere bırakacağım. Yoksa bu kız yüzünden sürekli uykumdan olacağım.

Tepinerek yatağımdan kalktım ve her zamanki gibi banyoya gidip çıktıktan sonra üniformamı giydim ve aynanın karşısına geçip saçımı yine gelişi güzel bir topuz yapıp çantamı aldım ve salona geçtim.

Masanın üzerine göz attığım da yine kahvaltı yoktu ve masanın üzerinde 20₺ vardı parayı aldım ve üzerime askılıktaki yağmurluğumu giydim ve evden çıktım.

Boşanmış bir ailenin dördüncü çocuğuyum, annemle yaşıyorum ve annem çalıştığı için her sabah erkenden işe gidiyor akşam 22.00'de geliyordu doğal olarak görüşemiyoruz. Bir ablam ve iki ağabeyim var.

Ablam annem ve babamın kavgalarından usanıp evden kaçtı, eski mahalledeki komşumuz Reyhan teyzenin ablasının torunu ile evlendi.

Büyük ağabeyim yine bu kavgalardan bunalıp üniversiteyi başka bir şehirde kazandı ve oraya kaçtı, oradan da yurt dışına gitmeyi planlıyor Erasmus programı ile.

İkinci ağabeyim ise babamla kalmayı tercih etti niye etti bilmiyorum bunun sebebini ne bana ne de anneme söylemedi, zaten şu an da babam ile yaşıyor.

Ben ise mahkeme yaşımın yeterince büyük olması sebebiyle kimle kalmak istediğimi sorduğun da annemi tercih ettim ve şu an onunla yaşıyorum.

Yine telefonum titriyor mesaj kimden geliyor tahmin edersiniz. Telefonu çıkarıp baktığım da tahmin ettiğim kişi değildi ağabeyimdi, Hakan ağabeyim yani en büyük ağabeyim.

13.50 - Bir şeye ihtiyacın var mı güzelim? Yarın haftasonu yanınıza geleceğim, annemi çok özledim seni de.

13.50 - Yok ağabey senin gelmen yeter, biz de seni özledik. Annem yarın evde şanslısın.

13.50 -  Annemin yarın evde olduğunu bildiğim için geliyorum :)

13.51 - Bekliyoruz (:

Mesajlardan çıktığım da gelen kutusuna şöyle bir baktım Şeyma bir sürü şey yazmış. Onları görmezden gelerek başka mesaj var mı diye baktım yoktu. Mesajlardan çıkıp müzik çalara girdim ve ekranı yukarı kaydırıp bir şarkıya bastım.

3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin