Selamlar herkese, geçen hafta bölümü atamamıştım malum arife günüydü ve ben o gün hem çok yorgun hem de çok uykusuzdum bu yüzden akşam 21.00'de uyuyakalmıştım, gün içinde de temizlik yaptığım için bölümü paylaşamamıştım. Sanırım kader bu olsak gerek bu bölümü, tam da anneler gününde paylaşıyorum garip ama çok güzel bir tesadüf oldu 😊 Bölümü bırakıp kaçıyorum, haftaya görüşürüz 😊
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Duhâ
• Hülle
...&...&...&...Tamamlanmış Hikâyelerim;
• Heyvbânu
...&...&...&...Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...Bölüm - 5 : Annelerine Kıyamayan Evlatlar
"Kızım neden aramadın beni? Gelirken alırdım." diyen annem ile başımı tarih kitabından kaldırıp ona baktım.
"Paketim bitti anne, o yüzden arayamadım. Hem önemli değil, yorulmuşsundur, sen benden bir şey istiyor musun?" dedim sevgiyle yüzüne bakarak.
"Yok kuzum sen dersine çalış ben şu bulaşıkları halledeyim." dedikten sonra yerinden kalkarken omzunu tuttu.
"Anne ben yaparım, sen uzan hatta sana masaj yapayım." diyerek kalktığı koltuğu işaret ettim.
"Sen dersine çalış annem, ben hallederim." dediğin de başımı olmaz manasında salladım.
"Sen uzan geliyorum." diyerek kalemi kitabın arasına bıraktım ve kalktım annemin yanına ulaştım.
Omuzlarına krem ile masaj yaptıktan sonra, ecza malzemelerinin bulunduğu dolaptan yakı alıp ağrıyan yerlerine yapıştırdım ve üzerine ince bir pike atarak mutfağa geçtim. Bulaşıkları yıkayıp odaya dersimin başına geçtim, annemin telefonunu alıp odaya mutfağa geçtim.
Volkan
14.30 - Ağabey yarın müsait misin?
14.30 - Ne oldu güzelim?14.30 - Ağabey annem bugün alışverişe gidecekti ama çok yorgun ve ağrısı var gidemedi.
14.30 - Liste çıkarsam yarın okuldan sonra beraber gitsek olur mu?
14.31 - Olur bebeğim, kaçta almaya geleyim seni?
14.31 - 12.40'ta benim dersim bitiyor 12.35'te sınıfın kapısında olur musun? Yarın çantam biraz ağır olacak.
14.31 - Tamam canım, benim dersim de 11.50'de bitiyor okuldan direkt oraya gelirim.
14.32 - Tamam ağabey seni seviyorum.
14.32 - Ben de seni canım, başka bir şeye ihtiyacınız var mı?
14.32 - Faturaları ben ödedim, onun dışında sadece alışveriş problem bir de temizlik yapılacak onu da ben yaparım yarın gelince.14.32 - Yarın Ayşe halam gelecek onu da çağıralım yardım etsin sana.
14.33 - Emin misin ağabey?
14.33 - Merak etme halam anneme karşı öfkeli değil, diğerleri öyle olsa da Ayşe halam hak veriyor anneme.
14.33 - Ağabey sen bize gelmeyi düşünüyor musun? Annem sen yokken çok üzülüyor, anneme kızgın mısın?
14.34 - Hayır anneme kızgın değilim aksine anneme hak veriyorum ama biliyorsun okul masraflarımız çok oluyor annem ikimize de yetişemez o yüzden babam da kalıyorum.14.34 - Hem babamı zapt edip anneme sarmaması için de buradayım biliyorsun Bahar halam ve babaannem babamı fişeklemeye yer arıyor.
14.35 - Tamam ama sık sık uğra annem çok özlüyor.14.35 - Hakan ağabeyim geldiğin de sen yoktun niye gelmedin ki?
14.35 - O zaman ben burada değildim, arkadaşlarla önceden plan yapmıştık Bursa'daydık.14.35 - Ağabeyimle biz konuştuk bir dahaki gelişine haber verecek hep beraber olacağız.
14.35 - Hem ablam da gelirmiş o zaman güzel bir yemek yaparsın bize.
14.36 - Sen iste yeterki ağabeyim, yaparım tabi.14.36 - O zaman yarın görüşürüz öpüyorum seniiii :*
14.36 - Ben de seni canım :*Telefondan tüm mesajları silip yeniden odaya döndüm ve dersimin başına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDI
Narrativa generale|DİKKAT BU HİKAYEDE YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR| 3300 Adım Dilay, 24 yaşındayım İzmir'liyim bu gece İzmir'i yakmaya ne dersin? ;) :* Oha, oha, oha! Bu kim? Bu nasıl bir mesaj? Beni nereden buldu?