Bölüm - 9 : Rezilliği Örtmek2 Ay Sonra
3300
Dudaklarımın tadını merak ediyor musun? O zaman tatmak için gelmelisin :* ;)
Tam tamına iki aydır bu mesajları alıyorum, artık usandım nasıl engelleyeceğim bilemiyorum. Sırf mesajları engellemek için telefoncuya gittiğim de ancak hattımın merkez ofisinden yaptırabileceğimi söyledi bunun için de on sekiz yaşından küçük olmam sebebiyle velimin yapması gerektiğini de es geçmedi.
Ben anneme nasıl derim ki böyle bir şeyi?
Kadın zaten gecesini gündüzüne katarak çalışıyor benim için bir de başımı aldığım bu belaları nasıl anlatırım?
Yıpranıp üzülecek bana iyi bir anne olamadığını düşünecek buna izin verir miyim hiç?
Annemin üzülmesindense gerekirse bir yıl bu mesajları çeker yine de sesimi çıkarmam yeter ki annem mutlu olsun.
Zil çalınca sınıfa girdim ve sıradaki dersin kitap ile defterini çıkardım, iki aydır Şeyma ile konuşmuyoruz hatta tüm sınıf konuşmuyor onunla. Olayların kendi anlattığı gibi olmadığını öğrenen sınıf onu dışladı ve ona arkasını döndü.
Giray'a numaramı verdiğini söylerken sanki ben gönüllüymüşüm ama naz yapıyor, bunu çaktırmıyormuşum gibi bir hava katarak söylemişti herkes onun sözlerine inanıp dedikodumu yapmıştı ta ki Giray'ı önce kendi sonra, onun sınıf öğretmenine şikayet edene kadar.
Bir ay önce Giray yeniden bana mesaj atmaya başlamıştı ama hepsini görmezden geldim ta ki şikayet etmeden önceki mesajına kadar.
Şikayetten önceki mesajında önce cinsel organını bana göndermişti ardından da açık açık benimle birlikte olmak istediğini söylemişti. Ben bu mesaja cevap vermeyip önce sınıf öğretmenimize ardından da onun öğretmenine bildirdim.
Olay büyüyüp Giray'ın numarama nereden ulaştığı sorusu yankılanınca elbette doğruyu söyledim ve numaramı Şeyma'nın verdiğini söyledim, ardından Şeyma yalan söyleyip inkar etse de Giray'ın tüm mesajlarını öğretmenlere okutarak Şeyma'dan aldığını kanıtlamış oldu. Şeyma'nın da özür mesajlarını okutunca Giray tacizden uzaklaştırma, Şeyma'da numaramı dağıttığı için yazılı uyarı aldı.
Elbette tüm sınıf bunu öğrenince Şeyma'ya karşı cephe aldı tabi Şeyma da bana cephe aldı ismini verdiğim için. O günden sınıftaki herkes onu resmen dışlamaya başladı, çünkü numaramı vermesi bir yana tüm sınıfa yalan söylemişti benim verdiğimi ama ona saldırmak için öyle söylediğimi lanse etmişti. Bu yaşananlar yalan olduğunu ortaya koyup herkesi ondan uzaklaştırmıştı.
"Seçil ya benim şarjım bitti senin şarjın varsa, telefona hattımı takıp kullanabilir miyim bir ders?" diyen ön sırada oturan Esra ile başımı salladım.
Telefondan hattı çıkarıp ona uzattığım da aldı ve kendi hattını taktı o an aklıma gelen şey ile gözlerim kocaman açıldı ve düşünmeden etmeden konuşmaya daldım.
"Esra, bi' numaradan mesaj gelirse bakma, sil gitsin." dediğim de bana şaşkınca bakıyordu.
"Seçil kendi hattımı taktım ya?" demesi ile dank etti kafam.
"Ah haklısın kusura bakma kafam karman çorman!" dedim rezilliğimi örtmeye çalışarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3300 (Yarı TEXTİNG) TAMAMLANDI
General Fiction|DİKKAT BU HİKAYEDE YETİŞKİN İÇERİK BULUNMAKTADIR| 3300 Adım Dilay, 24 yaşındayım İzmir'liyim bu gece İzmir'i yakmaya ne dersin? ;) :* Oha, oha, oha! Bu kim? Bu nasıl bir mesaj? Beni nereden buldu?