5.BÖLÜM

1.2K 148 478
                                    


Merhabalar🥰 Lisa çok güzel.

~

Lisa

Kahvemi yudumlarken her zamanki aktivitemi yapıyordum. Bilirsiniz, üniversiteleri ergenleri izliyorum. Sanırım Jisoo, bu insanlar arasında bir istisna. Düne kadar ona da tam olarak güveniyor değildim. Ama o iyi biri gibi duruyor. Yine de, tetikte olmak iyidir. Beni evine alıp besledi diye ona gözüm kapalı bir şekilde güvenemem.

-Jisoo.

Jisoo" efendim yavrum"

Yüzümü buruşturup ona baktım" yavrum mu?"

Jisoo" ne? Hoşuna gitmedi mi?"

Her neyse, fazla üstünde durmayacağım.

-Okulu asalım mı?

Jisoo" asıp ne yapacağız?"

-Eve gidip uyuruz.

Güldü" gerçekten mükemmel bir plan, hayır." Sonunda sesi ciddileşti.

-Off siktir ya..

Jisoo" şuraya bak! Chaeyoung ve Şey gelmis... şey.." kolumu kavrayıp heyecanlı heyecanlı konuştu.

Dediği yere baktım" Jennie." Cafedeki insanlara ürkek bakışlar atıyor.

Jisoo" evet evet o. Onları yanımıza çağıracağım" engellememe fırsat vermeden elini kaldırıp bağırdı" Hey! Chaeyoung, buraya gelsenize"

Chaeyoung isimli kız duraksayıp Jisoo'ya bakmaya başladı. Buraya gelmek ister gibi durmuyor hiç. Umarım gelmez, ondan hoşlanmıyorum. Irkçı sürtüğün teki.

Jennie, chaeyoung'un elini kavrayınca yutkundum. Bunlar bayağı yakın olmalılar, belki de sevgililerdir. O günki korumacılığından belliydi zaten. Jennie'nin zorba bir sevgilisi olduğu için üzüldüm.

Jisoo" gelsenize! Hadi!"

Salak hâlâ bağırıp duruyor. Kız yanımıza gelmek istemiyor işte.

Jennie, chaeyoung'u bizim masamıza doğru çekiştirmeye başladı. Hayır hayır lütfen getirme onu buraya, tek başına gel. Tek başına gelirse daha iyi olur, chaeyoung dan hoşlanmıyorum.

Masamızın önünde durdular. Chaeyoung, jisoo'ya bakıp samimiyetsiz bir şekilde gülümsedi" selam..adın neydi?"

Jisoo'ya baktığımda güldüğünü gördüm, garip" güzel bir intikam alma şekli"

Chaeyoung avuçlarını masaya yaslayıp düşmanvari
bir şekilde Jisoo'ya yaklaştı" ciddiyim, adın neydi?"

Jisoo'nun yutkunduğunu gördüm" Jisoo, dün seni arabamla okula bırakmıştım"

Onları umursamadan kahvemi yudumlayıp Jennie'ye baktım, ardından başımla yanımdaki sandalyeyi gösterdim" otursana"bir şey demedi, başını hafifçe sallamakla yetindi.

Tam oturacağı sırada altındaki sandalye çekilince hızla ayağa kalktım, Jennie'nin belinden kavrayıp düşmesini engelledim.

Kızın birinin gülüşü duyuldu" o benim sandalyem şişko"

Sinirle kıza döndüm" ne dedin sen?"

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin