Kitap hakkında yazacak çok şey var ama sanki sıkıcı olacakmış gibi. Yazıp yazıp siliyorum. Son iki gündür ciddi ciddi kaldırmayı düşünüyorum kitabı :(
~
Ertesi günLisa
Konsolu elime alıp gülümseyerek Jennie'ye baktım. Göz göze geldiğimizde kendine güvenir bir şekilde gülümsedi.
Jisoo " hiç şansın yok Jennie. Lisa bu oyunu çok iyi oynar. En son 10 gol yediğimde onunla oynamayı bırakmıştım"
-Golleri yerken çok komik görünüyordun.
Jennie kıkırdadı " görmek isterdim"
Chaeyoung, koltukta oturmuş bizi izliyor, pek bir düşünceli görünüyor.
Jisoo " şimdi de senin yüz ifadeni göreceğiz Jennie hanım"
Jennie bana bakıp dudaklarını büzdü " yenilmek istemiyorum"
Gözlerini ekrana çevirdiğinde Jisoo sırtımı cimcirdi, acıyla inlememek için alt dudağımı dişledim. Kulağıma yaklaştı " sakın amcılık yapma, seni öldürürüm"
Oyun başlayınca Jennie dizlerinin üzerinde doğruldu " bende ronaldo var, yenilmezim"
Jisoo " Karşısında da messi var"
Jennie güldü " PSG güçlü bir takım değil"
Yanılıyor.
Güldüm " liglere ilgili olduğunu bilmiyordum"
Jennie " ben değil, erkek arkadaşım anlatmıştı"
Göz devirmemi tutamadım, onunla beraber olmasından nefret ediyorum.
Jisoo " chaeyoung, sende Jennie'yi desteklesene"
O sırada Jennie'nin oyuncusunun ayağından topu alınca Jennie mızmızlandı " hayır ya~"
Kaleye doğru giderken duraksayıp bilerek topu kaptırdım. Jennie dizlerinin üzerinde giderek televizyona yaklaştı. Fena değil ama benden iyi oynadığı söylenemez.
Gol atınca sevinçle çığlık attı. O sevinçle zıplarken Jisoo tiksinircesine suratıma bakmaya başladı. Ağzını oynattı " amcısın" kahkaha attım.
Jennie " gitmem lazım ama yenmiş sayılıyorum değil mi?"
-Daha beş dakika bile olmadı, gitmek zorunda mısın?
Gülümseyip ayaklandı " size sormadan bir şey yaptım"
Chaeyoung " ne yaptın Jennie?" Keyifsizce konuştu.
Jennie gözlerini bizimkilerin üzerinde gezdirdikten sonra bakışlarını bana çevirdi " wonho buraya geliyor, sizinle tanışmak için"
"Ne?" Yüzümü buruşturdum.
Chaeyoung " ne gerek var ki?"
Jennie " kendi istedi, arkadaşlarımı merak ediyormuş"
-Etmesin.
Jennie " hadi ama, neden böyle davranıyorsunuz?"
Konsolu bırakıp ayaklandım, o da benimle beraber ayaklandı.
-Daha çok yenisiniz, bizimle tanıştırman çok saçma.
Eliyle Jisoo ve chaeyoung'u işaret etti " ama onlar yaptı"
"Aynı şey değil!" İstemsizce sesim yükselince yutkunuşunu gördüm.
Jisoo'nun elini kolumda hissettim " Tamam, tanışırız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfic1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...