12.BÖLÜM

1.1K 142 192
                                    


Ben geldim

~

Ertesi gün

Lisa

Bacaklarımı Jisoo'nun bacaklarına uzatıp bakışlarımı tavana çevirdim. Benim için oldukça endişelenmiş, yanıma geldiğinde ki yüz ifadesini görünce bana önem verdiğini hissettim. Jisoo bana kazık atmazmış gibi geliyor, ona tamamen güvenebilirmişim gibi.

Jisoo " Chaeyoung mesaj atmış, iyi misin diye soruyor"

-İyiyim.

Kendimi Jennie'nin gözünde fazla büyütmüşüm. Chaeyoung dan duyduktan sonra arar veya mesaj atar sanıyordum. Hiçbirini yapmadı.

Kapı çalınca Jisoo ayaklandı " canım üzümlü kek istiyor demiştin değil mi?"

Güldüm " lütfen bana dışarıdan kek söylediğini söyleme"

Jisoo "yoo yapmadım öyle bir şey"

Kapıyı açtığında Jennie'yi elinde bir kalıp kekle görünce kalbimin hızlandığını hissettim. O içeriye girdiğinde Jisoo dışarıya çıkıp kapıyı kapattı. Hemen toparlanıp oturur hale geldim.

Jennie "senin için yaptım. Chaeyoung bir dilim istedi ama vermedim" gülümseyip elindeki keki masanın üzerine koydu, ardından yanıma oturdu.

Gülümsedim "yormasaydın kendini"

Jennie " yorulmadım, hem bir özür gibi düşün"

-Özür dilenecek bir durum yok.

Jennie " seni o şekilde bırakmamalıydım, peşinden gelmem gerekirdi."

-Hayır, zorunda değildin. Kendini suçlamana gerek yok.

Başını hafifçe salladı " nasıl hissediyorsun?" gözlerini yüzümde gezdirdi, ardından göz göze geldik.

Seni o çocukla gördüğümden beri iyi hissetmiyorum.

-Şu spor salonundaki çocukla nasıl tanıştın?

Bakışlarının yumuşadığını gördüğümde kalbim acıdı, gülümsedi " koşu bandını ayarlamaya çalışırken yardımcı olmak istedi, o şekilde tanıştık."

-Sevgili misiniz?

Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı " pek öyle denemez, takılıyoruz"

-Her takıldığını öpüyor mu öyle?

Güldü " Lisa, artık tüm ilişkiler bu şekilde. Öpüşmek için sevgili olmamıza gerek yok"

-Kusura bakma, bilmiyordum.

Ben o tarz bir ilişki yaşayamam, farklı düşünüyoruz.

Jennie " sizi tanıştırmak istiyorum, güzel vakit geçireceğimize eminim"

Hayır tabi ki, o herifle işim olmaz. Gözümün önünde yakınlaşmalarını kaldıramam.

-Biraz daha tanı, hemen kendini kaptırma olur mu?

Dudaklarını büzdü " çoktan kaptırmış olabilirim"

Dişlerimi sıkıp yutkundum. Bu histen nefret ettim. Kıskançlık duygusunun beni değiştirmesinden ve Jennie'nin kalbini kırmaktan korkuyorum.

Jennie " şey, artık gitmeliyim."

-Bu kadar çabuk mu?

Jennie " spora geç kalacağım"

Spora mı? O çocuğun kollarına mı? Bilemedim.

-Tamam, sonra görüşürüz.

Bir elini omzuma yerleştirip yüzüme yaklaşınca kalbimin ağzımda attığını hissettim. Yanağımı öpüp geri çekildi.

Jennie " görüşürüz Lisa" birkaç saniye içinde evden çıktı.

Keşke gitmeseydi..

~

Jisoo

Dudaklarımın arasındaki sigarayı çekip yüzüme yaklaşınca ağzımın içindeki dumanı dudaklarına üfledim. Dumanı içine çekip tavana üfledi.

-Hoşuna gitti mi?

Chaeyoung" hep bu şekilde içeceksem eğer.."

Gülümsedim " olur, nasıl istersen"

Sigaramı geri verdikten sonra ayaklanıp mutfağa doğru hareketlendi. Gözlerimi bacaklarında gezdirirken sigaramdan arka arkaya birkaç nefes çektim.

-Sevişsek mi?

Dirseklerini tezgaha dayadı " azdın mı?"

Başımı olumlu anlamda salladım " eteğin, çok yakışmış"gülümseyip dolaba yöneldi.

Telefonum çalmaya başladı, arayanı görünce hemen sessize alıp ekranını ters çevirdim. Bu da tam zamanında arıyor.

Koltuğa uzanıp başını bacaklarıma yaslad" bugün ne yapalım?"

Telefonumu elime aldım " bilmiyorum, sen karar ver"

Kimden: Haein
Mesaj: Neden açmıyorsun?

Chaeyoung" sahile mi gitsek?"

Sigaramın sonunu içime çekip ona uzattım " şunu atar mısın? Dikkat et külü elini yakmasın" elimden alıp masanın üzerindeki küllüğe attı.

Kime: Haein
Mesaj: Müsait değilim, akşam evine gelirim.

Chaeyoung " ne dersin?"

-Bilmiyorum, istersen gidelim.

Chaeyoung " sevmediysen başka bir şey planlayalım"

Kimden: Haein
Mesaj: Olur. Buluşmayalı uzun zaman olmuştu, seni özledim.

Chaeyoung " Jisoo, beni dinlemiyor musun?"

Telefonumun ekranını kapatıp bakışlarımı üzerine çevirdim " efendim?"

Oturur hale geldi " benden sıkıldın mı? Bugün biraz soğuksun"

-Hayır tabi ki, senden neden sıkılayım ki?

Chaeyoung " herkes aramızdakinin çok hızlı ilerlediğini söylüyor, haklı olmalarından korkuyorum"

Güldüm" endişelenme, evlenecek değiliz ya"telefonum titredi.

Kimden: Haein
Mesaj: Akşamı beklemesek mi?

Ayaklanıp telefonumu arka cebime yerleştirdim. Chaeyoung'a yaklaşıp dudaklarımı yanağına bastırdım" biraz işim var, birkaç saate gelirim"

Chaeyoung " peki"

Bir şey demesine fırsat vermeden evden çıktım.

~

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin