21. BÖLÜM

1.1K 130 112
                                    


Bu kitabın sonu hakkında kafamda binbir tilki dönüyor 🥲

~

Bir hafta sonra

Lisa

Ayakkabılarımın bağcıklarını bağladıktan sonra doğrulup koltukta mutsuz bir şekilde oturan Jisoo'ya baktım. Bir haftadır her şey bok gibi gidiyor. Rosé ve Jisoo ayrılık sürecinden geçiyor. Jennie benimle konuşmuyor, aynı şekilde o da eve kapanmış durumda.

Rosé birkaç gün önce ailesinin evine döndü çünkü Jisoo'yu görmek ona acı veriyordu. Aynı şey Jisoo içinde geçerli. Neden ayrıldıkları anlamıyorum. Jisoo hiçbir şey anlatmadı, evin içinde ruh gibi geziyor. Bazen evde olduğumu bile fark etmediğini düşünüyorum.

Ayrıca Okula da gelmiyorlar. Buna Jennie de dahil. Rosé gitmeden önce evin anahtarlarını bana verdi ve Jennie'yi kontrol etmemi rica etti. Biraz sonra yanına gideceğim, uzun zaman sonra onunla konuşmak garip hissettirecek.

-Jisoo.

Dalgın bakışlarını bana çevirdi " hı?"

-Okula gelmeyecek misin? Bir hafta oldu.

Başını olumsuz anlamda sallayıp koltuğa uzandıktan sonra elini bacaklarının arasına sokup bacaklarını kendine çekti.

Jennie'ye baktıktan sonra eve girip onu konuşturmaya çalışacağım.

Telefonum titreyince arka cebimden çıkarıp ekranını açtım.

Kimden: Winter
Mesaj : Yemek yemeye gidelim mi?? Seni özledim.

Hafifçe gülümsedim, daha dün birlikteydik.

Kime : Winter
Mesaj : Olabilir, haber veririm.

Telefonumu kapatıp arka cebime yerleştirdim. Winter dan o anlamda hoşlandığımı düşünmüyorum ama bana iyi geldiğini söyleyebilirim. Jennie'ye karşı olan hislerimi bastırmamda yardımcı oluyor. Artık eskisi gibi canım yanmıyor, sürekli düşünmediğim için olsa gerek.

Sadece bazen onu çok fazla özlüyorum. Sanırım bizim arkadaşlığımız Jisoo ve Rosé'nin ilişkisine bağlıymış. Onlar ayrılınca bizde koptuk. Benimle iletişime geçmeyince bende rahatsız etmek istemedim. Ama okulu asıp durması dikkatimi fazlasıyla çeker oldu. Dışarıya da çıkmıyor gibi duruyor.

-Jennie'nin yanına iniyorum, birazdan gelirim.

Hiçbir tepki vermedi. Bu böyle gitmez, bir kere daha sorduğumda anlatmazsa eğer gidip Chaeyoung ile konuşacağım.

Kapıdan çıkıp merdivenlere yöneldim. İçimdeki saçma heyecanla Jennie'nin kapısının önünde dikildim. Bir haftadır yüzünü görmedim, sesini duymadım. Çok fazla özledim.

Anahtarı deliğe soktuktan sonra çevirip açtım. Anahtarları cebime koyduktan sonra kapıyı ittirip gözlerimi içeride gezdirdim. Salonda kimse yok gibi duruyor. İçeriye girip kapıyı kapattıktan sonra Jennie'nin odasına yöneldim.

Kapıyı hafifçe tıklatıp yutkunmaya çalıştım, heyecandan ağzım kurumuş " Jennie?"

Birkaç saniye sonra kapı açıldı. Jennie dağınık saçlarıyla karşımda belirince gülümsemeden edemedim. Biraz farklı görünüyor. Yanakları kayboluyor, göz altları morarmış. Sanki yataktan yemek yemek için bile çıkmamış gibi duruyor.

Jennie " içeriye nasıl girdin?" Ruhsuz bir şekilde konuştu.

-Chaeyoung anahtarları verdi, seni kontrol etmemi istemişti.

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin