16.BÖLÜM

1.1K 158 292
                                    


Demek ki etkileşim vermek zor bir şey değilmiş, hep birlikte bunu anladık. 🤌🏻

~

Jennie

Tuvaletten çıkıp aynadan kızarmış suratımda gözlerimi gezdirdim. Lisa beni tamamen yanlış anladı. Kalbimi kırmayacağına en çok güvendiğim insandı o.

Ondan uzak durmamı söyledi, zaten günlerdir bunu yapmaya çalışıyorum. Sanırım onun hakkında hiçbir şey bilmiyor olmam benim hatam. Nayeon'un dediği şeyleri yapmak için o kadar uğraştım ki, onun hakkında hiçbir şey öğrenemedim. Korktum, ne kadar çok şey bilirsem o kadar fazla bağlanacaktım çünkü.

"Sence de fazla incelemedin mi?" Kızın birinin sesini duyunca irkildim.

Bakışlarımı kıza çevirdim " pardon?"

Kız " hap mı attın? Gözlerin fazla kızarmış."Elindeki viski şişesini bana uzattı " içer misin?"

Elinden alıp bir yudum almamla boğazımdaki yakıcı tat midemin bulanmasına sebep oldu " viskiden nefret ediyorum"

Gülümsedi " sana daha lezzetli bir şeyler ısmarlayabilirim."

-Olur.

Chaeyoung ve Jisoo birbiriyle meşgul. Lisa suratıma bile bakmaz, jisoo bir şey anlamasın diye bu gecelik bana katlanacaktır. Bu kız bana bir süreliğine arkadaşlık edebilir.

Kız " bu arada, adım sooyoung"

-Jennie, Jennie kim.

Tebessüm etti " memnun oldum Jennie kim" suratıma yaklaşıp yanağıma kısa bir öpücük kondurdu.

Elimi kavrayıp tuvaletlerden çıkarttıktan sonra beni pistin ortasına çektiğini fark ettiğimde diğer elimi koluna yerleştirdim.

Duraksayıp bana döndü, eğilip kulağıma yaklaştı " sorun ne ?"

Dudaklarımı kulağına yaklaştırdım " dans etmek istediğimi zannetmiyorum"

Sooyoung " bana eşlik et, lütfen"

Elindeki şişeyi en yakın masanın üzerine koyup hızlıca yanıma geldi. Kollarını belime sarıp beni kendine çekince yutkundum. Çok garip hissediyorum, daha önce hiçbir kızla bu kadar yakınlaşmamıştım.

Nefesini boynumda hissettiğimde karnımdaki garip kıpırtıyla tüylerimin diken diken olduğunu hissettim. Heteroseksüel olduğumu biliyorum, yani sanırım. Bu sadece vücudumun verdiği bir tepki de olabilir.

Sooyoung " gevşe, kendini çok kastın" kulağıma doğru fısıldadı.

Şu an izleniyormuş gibi hissediyorum, çok rahatsız edici bir his. Burada çok fazla insan var.

Nefesini dudaklarımın üzerinde hisseder hissetmez bedenimi kollarından kurtarıp geri çekildim. İnsanların arasından geçip bizimkilerin olduğu yere geldiğimde chaeyoung'un şaşkın şaşkın baktığını fark ettim.

Lisa hâlâ sinirli görünüyor. Ona baktığımı fark etmiş olacak ki bakışlarını bana çevirdi. Gözlerinin parladığını fark ettim, bakışlarını kaçırdı.

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin