Çok uzun zaman sonra selamlarr🥺 etkileşime bağlı olarak bu kitaba devam edip etmeyeceğime karar vereceğim.
~
Lisa
Gözlerimi aralayıp yatakta doğrulduğumda Jennie'nin aynanın karşısında düşünceli bir şekilde kendine baktığını fark ettim.
Hızlı bir şekilde yataktan kalkıp kollarımı beline sardım " günaydın" güzel yüzüne bakıp gülümsedim.
"Günaydın." hala düşünceli görünüyor.
Dudaklarını boynuna bastırıp yanağımı omzuna yasladım " neyin var güzelim?"İç çekişini duyunca bakışlarımı aynadaki yansımasına çevirdim.
Jennie " anlayamıyorum, senin gibi biri beni neden.."
-Hayır, böyle yaparak kendini aşağılamana asla izin vermem.
Gözlerinin dolduğunu gördüğümde belimdeki kollarımı çekip bedenini kendime çevirdim. Elimi yanağına yerleştirince başını elime yasladı " Jennie, mükemmelsin."
Başını olumsuz anlamda salladı, göz yaşları akmaya başladığında onları hızlıca sildim " bundan nefret ediyorum, ağlayışını görmek beni üzüyor."
Göz göze geldik " nayeon, winter...kusursuzlar."
-Hayır, değiller.
Buruk bir şekilde gülümsedi " öyleler."
"Kusursuzluğu sadece vücut hatlarına sığdırmaktan vazgeçmelisin. Sevgi denilen şey.." elimi kalbinin üzerine yerleştirdim " burasıyla olur." Elini kavrayıp kendi kalbimin üzerine yerleştirdim " ben senin kalbini seviyorum. Başka da hiçbir şey umurumda değil. Benim için kusursuzsun." Ciddi bir şekilde konuştum.
Onu incitmekten deli gibi korkarken, kalbi kötü bir sürü insan bunu yapmış. Özgüvenini yerle bir etmiş. Hepsinden nefret ediyorum.
Jennie " bunca zaman boyunca neredeydin sen.." kollarını belime sarınca bedenini kollarımın arasına alıp saçlarını öptüm.
-Artık hep yanında olacağım.
Bir gün olur da beni istemesen bile gölgen olacağım. Onu rahatsız etmediğim sürece yanında olmak istiyorum.
Geri çekilip yüzüme baktı " Chaeyoung ve Jisoo, birbirlerini çok sevdiklerini düşünüyordum. Ayrıldılar, ya bize de aynı şey olursa?"
-Olmaması için elimden geleni yapacağım, söz.
Gülümseyince yaklaşıp gülüşünden öptüm " hadi güzelim, kahvaltı yapalım."
Suratının düştüğünü fark ettiğimde derin bir nefes aldım " kendini aç bıraktığını fark etmedim sanma. Bir daha bunu yapamayacaksın, izin vermeyeceğim."
Başını olumsuz anlamda sallayıp geri çekildi " daha fazla kilo almak istemiyorum, anlamıyorsun.."
-Anlıyorum, bu yüzden sana sağlıklı seçimler yaptıracağım. Gerektiği zaman ben hazırlayacağım. Aç kalmadan da kilo vermek mümkün, sağlıklı bir şekilde.
Jennie " cidden, bütün gün benimle mi uğraşacaksın"
Gülümsedim " bütün gün yanında olmak, kulağa güzel geliyor. Sıkılıp beni kovmazsın umarım."
Dediğim şeye gülünce yanağını öpüp odadan çıkmak için hareketlendim " gel hadi güzelim."
-Tamam~
~
Jennie
Yemeğimizi yedikten sonra Lisa, Jisoo ile konuşması gerektiğini söylediği için üst kata çıktık. Rosé ve Jisoo'nun arasının neden bozulduğunu bilmiyorum ama bir an önce düzelmesi gerektiğini biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfiction1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...