Hadi şu kitabı bitirelim😌
~
Jennie
Yüzümü kurulayıp bakışlarımı aynada gezdirdim. Lisa'nın başarılı olmasını istiyorum tabi ki sadece o kızla birlikte çalışacak olması beni endişelendiriyor. Ya aklı ona kayarsa, ya o kız onu baştan çıkarmaya çalışırsa.
Bütün bunları düşünmem başka birine saçmalık olarak gelebilir ama özgüvensiz oluşumdan kaynaklı olduğunu biliyorum.
Onun için yeterli değilim. Bir gün bunun farkına varıp da beni bırakmasından ödüm kopuyor.
Tuvaletin kapısı açıldığında nayeon ile aynada göz göze geldim. Kaşlarını kaldırıp hafifçe gülümseyerek yanımdaki lavaboya yanaştı.
Ona baktım " sakın bir şey yapmaya kalkışma bu sefer Lisa'ya söylerim."
Bakışlarını bana çevirmedi. Sessiz bir şekilde ellerini yıkadı. Ardından yan taraftaki peçeteden koparıp ellerini kuruladıktan sonra çöpe attı.
Çıkıp gideceğini düşünmüştüm ama bana döndü " Hâlâ benden korktuğunu biliyorum."
Bilmiyorum, belki.
Nayeon " sana dediğim hiçbir şeyi yapmadın. Aksine onunla daha çok yakınlaştın."
-Çünkü onu seviyorum.
Gülümsedi " fazla uzun sürmez. İlişkiniz yani."
-Ne saçmalıyorsun?
Nayeon " onun için yeterince iyi olduğunu mu sanıyorsun?"
Kalbimin acıdığını hissettim. Düşündüğüm şey yüzüme vurulduğu için olsa gerek. Başkasından duymak acıtıyormuş.
-Demek ki sende değilmişsin.
Suratı şaşkın bir hâl alırken bende söylediğim şeyin ağırlığını ağzımdan çıktıktan sonra fark edip kendi kendime şaşırdım.
Yaklaştı " ben sadece bazı hatalar yaptım. Ama onun için fazlasıyla iyiydim. Senle göz görülür bir fark var. Ama bende yok."
-Yine beni kilomdan mı vuruyorsun?? Yani kilo verirsem onun için iyi mi olacağım?
Omuz silkti.
-Peki sen niye olamadın nayeon? Demek ki her şey görünüş değilmiş.
Cesaretimi topladım, omzumu omzuna vurup yanından geçtim. Kendimi dışarıya attığımda az öncekinden daha iyi hissettiğimi fark edince gülümsemeden edemedim.
Vay be! İlk defa nayeon'a ağzının payını verdim.
Fakülteden dışarıya çıktığımda Lisa'nın köşede beni beklediğini gördüm. Beni görünce yanıma gelmeye başladı.
Ona sorun olmayacağını istediği ile istediği yerde çalışabileceğini söyleyeceğim. Onu kısıtlayamam, böyle bir hakkım yok. Kendi özgüvensizliğimin cezasını ona kesemem.
Lisa " ning ile konuştum. Kütüphane de çalışacağız. Bunu kafana takmanı istemiyorum tamam mı?"
Ben bir şey diyemeden hızlı hızlı konuştu.
-Şey...
Yanağımı okşadı " yeter ki için rahat olsun."
Gülümsedim " içim rahat. Sana güveniyorum Lisa."
Nayeon'un ilişkimiz hakkında söyledikleri umurumda değil. Tek derdi bizi ayırıp Lisa'ya yanaşmak.
Bir anlık cesaretle dudaklarımı Lisa'nın dudaklarına bastırıp geri çekildim. Lisa'nın gözleri faltaşı gibi açıldı. Ardından kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfic1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...