20.BÖLÜM

1.1K 134 213
                                    


Sizce kitaplarımın arasındaki en toxic karakter ve en toxic çift hangi kitaptaydı ?
Bende pam Lisa en toxic karakter, en toxic çift de change Jenlisa'ydı.

~

Akşama doğru

Lisa

Verdiği kıyafetleri giyerken başını ve omzunu dolaba yaslamış beni izliyordu. Kazağı giydikten sonra yüzümü buruşturdum, bu benim için fazla desenli.

Güldü " en uygun kazağım buydu, hiç yüzünü buruşturma"

İç çektim " pekala"

Winter " iyi misin? yüzün düştü gibi.."

Telefonumu elime alıp saate baktıktan sonra arka cebime yerleştirdim " biraz fazla uyudum bugün, garip hissediyorum"

Kıkırdadı " yordum seni ondandır"

Bakışlarımı ona çevirip yutkundum " hataymış gibi hissettiriyor, yaşadığımız şey."

Yüzü düşerken kaşları çatıldı " neden? İkimizde yalnız ve yetişkin insanlarız. Üstelik isteyerek seviştik."

Sıkıntı da orada zaten. Jennie'yi aldatmış gibi hissediyorum. Daha onu sevdiğimi bile bilmeyen birini nasıl aldatabilirsem artık. Çok saçma!

Winter " yoksa...hoşlandığın başka biri mi var?"

Başımı eğdim, buna cevap vermek istemiyorum.

Yanıma yaklaşıp çenemden kavradığı gibi göz teması kurmamızı sağladı " şu durumdayken böyle şeylerle uğraşmamalısın. Babanla olan konuya odaklan ve dikkatinin dağılmasına izin verme"

Haklı, önce babamla olan meseleyi çözmem gerekiyor. Şu an Jennie ile sevgili olsam bile 'ki bu çok uzak bir ihtimal' onun için iyi bir seçenek olamayacağım. Babam mutlaka bir yerden çıkıp bizi rahatsız edecek ve beni küçük düşürecektir.

Winter " hayatın hakkında hiçbir fikri olmayan insanlarla zamanını harcamanı istemem. Seni tanıyorum, yaşadıklarını kolay kolay anlatabilen biri değilsindir."

Söylediği şeyler o kadar mantıklı ki karşı çıkamıyorum. Hayatımı Jennie'ye anlatmayı hiçbir zaman düşünmedim. Jisoo'yla bile tam olarak paylaşmaktan çekiniyorum. Bu benim için kolay bir şey değil.

Kollarını belime sardı " tek başıma yapamam diyorsan eğer ben varım, sana destek olmak için her zaman buradayım." Kısaca sarıldıktan sonra geri çekildi.

Winter yaşadıklarımı bildiği için onun yanındayken huzursuz hissetmiyorum.

Winter " bak, aklıma yine benden ayrılık bahanen geldi"

Göz devirdim " o konuyu hiç açma"

Winter " 'biraz zamana ihtiyacım var winter, üstelik okulumla daha fazla alakadar olmak istiyorum.' " güldü " dünyanın en saçma ayrılık konuşmasıydı gerçekten."

-Ama doğruydu. Ayrıca seni ailevi sorunlarımla sıktığımı düşünüyordum.

Winter " doğru ya, 18 yaşında bir ergen olduğunu unutmuştum"

Kaşlarımı kaldırdım "  bu ergen zaafın olmuş durumda ama"

Kıkırdayıp kollarını bağladı " doğru"

Gülümsedim " gideyim artık."

Winter " adresini mesaj olarak at, uğrarım arada"

-Jisoo için uygun olursa eğer atarım. Orası tamamiyle benim evim değil çünkü.

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin