Ramazandan sonra smut içerikli bir şeyler yazmayı planlıyorum. Ama mutlaka bir hikayesi de olacak. Hatta hikayeyi kurguladım bile. Karakterlerden biriyle ilgili küçük bir spoiler vereyim. Penisi olacak çünkü öyle hayal ettim. Geriye sadece üşenmeyip yazmak kaldı :,)Bu arada bölüm yazamamamın en büyük sebeplerinden biri asla yalnız kalamıyor oluşum 🤦♀️ beklettiğim için üzgünüm.
~Lisa
-buraya gel.
Yüz hizama çıkar çıkmaz çenesinden kavrayıp dudaklarına kapandım. Birkaç saniye ağzımın içindeki dilinin keyfini çıkardıktan sonra dudaklarımı boynuna indirdim.
Aklıma gelen şeyle hafifçe gülümsedim. Onu birazcık azdırmak istiyorum. Dizimi vajinasına bastırınca kendini oraya doğru sürttü.
O da istiyor ama özgüvensiz hissettiği için cesaret edemiyor. Biraz rahatlamasını sağlayacağım.
"vücudun umurumda bile değil, nasıl olursa olsun. Seni sen olduğun için seviyorum Jennie, benden çekinmene gerek yok." Kazağının uçlarını kavradım" hadi çıkar şunu artık, göğüslerini görmek istiyorum. Sana zevk vermek istiyorum Jennie.." nefesimi boynuna verdim.
"Tamam" birkaç saniye sonra konıştu.
Duyduğum şeyle elimi kazağının içinden sokup sırtını okşamaya başladım " rahatla bebeğim, bunun için buradayım"
Onu kıvrak bir hareketler altıma alıp kazağını çıkarmak için hamle yaptım. Başından çıkarır çıkarmaz elini vücuduna sarınca ellerini kavrayıp öptüm " hşş sorun yok.." işaret parmağını ağzıma alıp göz teması kurarak kışkırtıcı bir şekilde emdim. Gözlerinin arkaya kaydığını görünce karnımdaki kıpırtılar çoğaldı.
Kendine gelebildiğinde boynumdan kavrayıp dudaklarıma yaklaştı. Üzerine uzanıp öpüşüne karşılık verdim. Bir süre sonra geri çekildi, nefesi dudaklarıma değerken yutkundum.
Jennie " genelde ilişkilerinde hangi pozisyondasın?"
Gülümsedim " fark etmiyor ama altta olmayı severim."
Kaşlarını kaldırdı " şaşırdım, baskın gibi duruyorsun"
Dudağına kısa bir öpücük kondurdum " istersen onu da olurum."
Göğüslerinin hizzasına indikten sonra südyenini çıkarmam için sırtını kaldırdı. Hızlı bir şekilde kopçasını çözüp südyenini kenara fırlattım. Gözlerimi dolgun göğüslerinde gezdirdim " bak bunlar gerçekten nadirdir, değerini bilmelisin."
Elini ensemden saçlarımın içine soktu " sen bil o zaman.."
Kalbimin ağzımda attığını hissederken vajinamdaki sızlama kendini belli etti " yeter ki sen iste güzelim."
Dudaklarımı göğsünün ucuna bastırdığımda iç çekişini duydum. Dilimi sertleşmiş göğüs ucunun etrafında gezdirdikten sonra ağzıma alıp emmeye başladım. Diğer göğsünü avuçlayıp okşarken elimin üzerine elini koydu.
İnlememek için kendini zorluyor gibi " kendini serbest bırak.." dudaklarımı bir anlık göğüslerinden çekip konuştum.
Jennie " Lisa..." adımla inlediğinde elimi okşadığım göğsünden çekip vajinama baskı uyguladım. Adımla inlemesi bana aşırı zevk verdi.
Onu bir an önce rahatlatmalıyım. Altını çıkarmaya başladığımda herhangi bir tepki göstermedi. Belli ki dokunuşlarımı bir an önce hissetmek istiyor.
-Henüz içine giremeyeceğim çünkü bunun için uygun bir aletim yok. Parmaklarımla yapıp canını iyice yakmak istemiyorum.
Jennie " Bizimkilerin vardır.." nefes nefese konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfic1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...