Selam <3 medya😌 shop olsa bile bunun gerçeğini de gördü bu gözler. Jenlisa shipperlar olarak kafayı yediğimizi düşünüyorum JDDMDNFK
~
Jennie
Ceketimi çıkarıp askılığa astıktan sonra yanağıma kısa bir öpücük kondurunca gülümsedim. Her şeyin bu kadar kusursuz gitmesine şaşırıyorum. Bu benim gerçek anlamda ilk ilişkim ve mükemmel görünüyor.
Elimi kavrayıp salona doğru çekiştirince ona eşlik ettim. Koltuklara yayıldığımızda telefonunu eline alıp bir kolunu boynuma attıktan sonra beni bedenine doğru çekti.
Wonho " bu arada, bize yemek söyledim. birkaç dakikaya geliyormuş"
-Pek aç hissetmiyorum.
Yalan. Söylediği yemeği yersem ilk öğünüm olacak. Ama yine de yemek istemiyorum. O bu kadar kusursuzken yanında çirkin gözüküyorum.
Wonho " itiraz istemiyorum Jennie." Ciddi bir şekilde konuşunca hiçbir şey demedim.
İtiraz edersem bu durumu garip bulabilir.
-Neden benden hoşlandığını anlamıyorum..
Wonho " neden hoşlanmayayım?"
Başımı göğsünden kaldırıp suratına baktım " mükemmel görünüyorsun, ama ben öyle değilim. Genelde senin gibi erkekler yüzüme bile bakmazdı"
Bedenim yüzünden çok fazla hakarete maruz kaldım. Görünüşümle yargılanmaktan nefret ediyorum.
Gülümseyip yüzüme yaklaştı " kilolu olmanı seviyorum" yanağımı öpüp geri çekildi" kendimi daha iyi hissettiriyor"
Dediği şey iyi bir şey mi yoksa kötü bir şey mi anlamadım.
-Nasıl yani?
Gülümseyip gözlerini telefona çevirdi " boşver şimdi"
-Peki.
Wonho " off bunu nasıl unuturum" gözlerini ovuşturarak konuştu.
-Noldu?
Suratıma bakıp dudaklarını büzdü " yemekten sonra arkadaşlarım gelse sorun olur mu? Biraz takılırız, sonra da evlerine dönerler"
"Şey.."Kapı çalınca sustum. Başımı hafifçe okşayıp odadan çıktı.
Onunla yalnız bir şekilde vakit geçiririm sanıyordum. Bu hiç hoşuma gitmedi. Hem arkadaşları beni görünce kim bilir ne düşünecek. Bu durum beni aşırı geriyor.
Wonho " yemeklerimiz gelmiş. Burayı gerçekten seviyorum, aşırı hızlılar"
Bir sürü şey söylemiş, çoğu ziyan olacak gibi duruyor " niye bu kadar çok söyledin? Arkadaşlarına mı ikram edeceksin??"
Güldü " aç kalmandan endişelendim, bütün bunlar yeterli mi?"
Kaşlarımı kaldırdım " fazla." Yutkunup bakışlarımı kaçırdım. Oldukça garip davranıyor.
Wonho " yanlış anlama, seni beslemek hoşuma gidiyor Jennie. Tamamen doyduğunu görmek istiyorum"
-Diyette olduğumu biliyordun.
Wonho " benimleyken diyet yapmanı istemiyorum. Seni bu bedende seviyorum, zayıflamana gerek yok." Yanıma oturup kolunu belime attı " zayıf kızlarla da birlikte oldum ama sana dokunmam bile bana aşırı zevk veriyor" belimdeki elini sıkılaştırınca huzursuzlaştım.
Wonho " bütün bu dediklerim iyi şeyler, bunlar seni mutlu etmiyor mu?"
Başımı çevirip yüzüne baktım, oldukça ciddi görünüyor " Açıkcası.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfiction1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...