7.BÖLÜM

1.2K 170 289
                                    

Bu bölümde de oy sayısı düşerse kaldıracağım. Öyle bir şey olursa neden kaldırıldı demeyin diye önceden haber vermek istedim. Gym love gibi bir anda olmasın.

Bu arada medya🤤🥴🤒
~

Lisa

Jennie, telefonuna bakıp dudaklarını büzdü" keşke böyle olabilseydim.."

-Nasıl?

Ekrandaki kadını bana gösterip iç çekti" baksana, güzel değil mi?"

-Güzelliği dış görünüşe mi bağlıyorsun?

Jennie" böyle olabilseydim en azından zorbalık görmezdim"

-Zorbalık yapmak isteyen her türlü yapıyor. Çok fazla ünlü zorbalık görüyor. Hepsi de güzel ve bakımlı insanlar. Bunun güzel veya çirkin olmanla alakası yok. Bazı insanlar kötü kalpli Jennie, tanımadan yargılayıp kalp kırıyorlar. Üstelik bütün bunlar da hoşlarına gidiyor. Senin üzüntünden beslenen iğrenç yaratıklar, fazlası değil.

Jennie" Aslında haklısın. Belki de en büyük zorbalığı kendime yapıyorumdur."

-Evet, maalesef yapıyorsun.

Bana baktı "yine de senin yerinde olmak isterdim."

Güldüm "olmasan daha iyi"

Jennie" neden ki? Güzel, nazik ve anlayışlısın."

Ettiği iltifat hoşuma gitti. Pek nazik ve anlayışlı olduğum söylenemez" o zaman neden senden uzak durmamı istedin?"

Bir anda yüzü düştü, önüne döndü" bu konuyu konuşmak istemiyorum"

-Pekala, konumuza dönersek eğer herkesin kendince sorunları var. Kimsenin yerinde olmak isteme, kendi hayatını güzelleştirmeye çalış. Eminim bazen bunu yapamayacak kadar zorlanacaksın, fakat bununla mücadele etmesini bilmelisin.

Jennie" güzel konuşuyorsun.." dediklerimi hâlâ dikkate almıyor gibi duruyor.

"Öz babam beni evden kovdu, taylandlı olduğum için ırkçılık görüyorum. Pek arkadaşım yok, ama bunu kendim istiyorum. Çok fazla paramda yok, bana para verecek bir ailem de. En kötüsü de sevgisiz büyüdüm, bundan kötü ne olabilir ki?" Kalbime çöken ağırlıkla nefes almak için ağzımı araladım.

Göz göze geldik" üzgünüm, bilmiyordum"

Yanına yaklaşıp ellerini avuçlarımın arasına aldım. Ellerimin aksine elleri sıcacık, bu hoşuma gitti.

-Üzülme, kendi hayatını güzelleştirmeye bak. Kendin için bir şeyler yap.

Jennie" tek istediğim zayıflamak"

Hafifçe gülümsedim" pekala, o zaman bir diyetisyene git."

Jennie" gittim, pek bir işe yaramadı"

-O zaman senin sorunun psikolojik olabilir.

Ellerimin arasındaki ellerimi sıkınca kalbimin hızlandığını hissettim" evet, olabilir"

-Psikolojik destek görmen yeterli olacaktır. İstersen bir spor salonuna da yazılabilirsin. Bütün bunlar iyi hissetmeni sağlayabilir.

Jennie" teşekkür ederim Lisa"

Gülümseyip ellerimi ellerinin arasından çektim" Rica ederim, istediğin zaman yardımcı olurum."

Bir şey diyecekken yukarı kattan duymayı beklemediğimiz sesler duyunca hissettiğim utançla elimi yüzüme kapattım.

Jennie" hani ayıltmak için yardımcı olacaktı??"

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin