18.BÖLÜM

1.1K 147 260
                                    

Merhabalarr <3 fark ettiyseniz bu kitapta şerefsizlik yapamıyorum. Bu kitaba biraz şerefsizlik lazım🥰 medya mood

~

Lisa

Jennie, içkimi bardağıma doldurur doldurmaz kafama dikince ağzı şaşkınlıkla aralandı. Altıncı bardağı içip hâlâ kafamın yerinde olmasına şaşırıyor.

Gözleri kapanırken konuştu " nasıl bu kadar dayanıklısın? Keşke bende senin gibi olabilseydim" Hıçkırıp yüzünü buruşturdu.

"En azından Jisoo ve Chaeyoung dan daha iyisin, baksana şunlara " koltukta uyuyakalmış durumdalar.

Gülümsedi " onlar benden daha çok içti ama"

-Olsun, sonuçta erkenden uyuyakaldılar.

Dudaklarını büzdü " bende uyuyacağım şimdi şurada.." esnedi.

-Yatağımda uyuyabilirsin.

Yavaş bir şekilde ayaklanıp dengesini koruyabildiğinde elini bana uzattı " bu gece benimle uyusana"

Ne! Yanında mı uyuyacağım..

Jennie " istemiyorsan sorun değil"

Ayaklanıp yanına yaklaştım " evet...hayır" gözlerimi yumup açtım " uyuyalım yani"

Embesil gibi davranmayı kesmeliyim.

Elimi kavrayınca gözlerim ellerimize kaydı. Göz teması kurduğumda karnımdaki kelebekler kendini belli edince gülümsemeden edemedim. Bu hissi seviyorum.

Yatak odama giderken her adımda kalbim yerinden fırlayacak gibi oluyordu. Yatak odama girip arkamızdan kapıyı kapattım.

Yatağımın ucuna oturup elimi bırakmadan göz teması kurdu, loş ışıkta parlayan gözlerine odaklandım" üstünü çıkarmayacak mısın?"

Jennie, söylediklerine dikkat et çünkü bende bambaşka hisler uyandırıyorsun.

Ben üzerimi değiştirirken o çoktan yatağımın sol tarafına uzanmıştı.

Yatağıma çok yakıştın Jennie.Kalbime de çok yakışıyorsun..

Gözlerinin üzerimde gezindiğini fark ettiğimde örtümü kaldırıp yanına uzandım. Bedenini bedenime yaklaştırdı. Nefesini boynumda hissettiğimde kolumu beline atıp dudaklarımı saçlarına sürttüm.

Jennie " kedileri sever misin?"

Hafifçe gülümsedim " çok severim" şu an hayatımda hissetmediğim kadar huzurlu hissediyorum.

Jennie " beni de seviyorsun o zaman."

Dediği şeyle bir an nefes alamadığımı hissettim. Fark etmeden tuttuğum nefesimi bırakıp konuşmak için ağzımı araladım " evet, seviyorum"

Hangi anlamda sorduğunu bilmiyorum ama sormasını umduğum sorunun cevabını veriyorum.

Başını boynumdan kaldırıp yüz yüze gelmemiz için biraz geri çekildi " dün gece, çok garip bir rüya gördüm. Utancımdan chaeyoung'a bile anlatamadım"

-Bana anlatabilirsin.

Umarım canımı yakacak bir şey değildir.

Jennie " utanç verici olan zaten seninle olması"

Hissettiğim rahatlamayla gülümseyip kaşlarımı kaldırdım " öyle mi?" saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp bir tutamını okşadım " ee?"

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin