Bu fotoğraf beni bitirdi arkadaşlar. Sizi de bitirsin.
~
Jisoo
Jennie hevesli hevesli spor salonundaki çocukla yaşadıkları anlatırken elimi ağzıma kapatıp lisa'nın öğrenince yaşayacağı üzüntüyü düşünmeye başladım.
Kız yıkılacak resmen...
Chaeyoung " ee seks yaptınız mı??"
Göz devirmeme engel olamadım. Kıza sorduğu soruya bak " sanane chaeyoung"
Chaeyoung" ne?? O benim en yakın arkadaşım tabi ki soracağım" Jennie'ye döndü " tüm ayrıntısıyla dinlemek istiyorum"
-Pardon bölüyorum ama benim bir arkadaşım vardı hani, adı da Lisa. Yanına gelecekti, beraber eve gelirsiniz diye düşünmüştüm. Niye yalnız geldin?? Arıyorum ama telefonuna da açmıyor. Yanına gelmedi mi, noldu??
Jennie bakışlarını kaçırıp dudaklarını büktü " geldi aslında ama vakit geçiremedik"
Nasıl ya??
-Neden?
Jennie " bilmiyorum, iyi görünmüyordu."
Ağzında geveledikçe sinirleniyorum" doğru düzgün anlatır mısın şunu"
Jennie " beraber dönecektik ama hasta gibiydi, eli filan kanıyordu. Sanırım bir yerde kavga edip yanıma geldi. Kanamayı durdurup peçeteyle sardım ama benimle birlikte gelmek istemedi. İşim var diyip çekip gitti"
-Ne?
Eli kanadı? Kavga etti? Hasta gibiydi? Jennie onu öylece bırakıp eve döndü???
Jennie " bu kadar"
-Sende onu öylece bırakıp otobüse bindin ve eve geldin.
Jennie " ne yapabilirdim ki Jisoo?"
"Peşinden gidebilirdin!" Ayağa kalkıp bağırınca başını yere eğdi.
Chaeyoung da kalkıp önüme geçti "Jisoo, sakin ol"
"Sakin filan olamam. Birde gelmiş burada mutlu mutlu sevgilisini anlatıyor. Lisa kim bilir ne halde??" Jennie'ye baktım " sikik sevgilin ve sen umurumda değilsiniz. En baştan Lisa'yı anlatmalıydın, umurunda bile değil"
Jennie " hayır, umurumda Jisoo" sakin bir ses tonuyla konuştu.
-Siktir oradan!
Chaeyoung " Hey! Sakin ol diyorum."
Chaeyoung'a baktım " gidin lütfen, şu an çok sinirliyim ve kalbinizi kırabilirim"
Jennie ayağa kalkıp bana baktı " yeterince kırdın zaten, meraklanma." ardından evden çıktı.
Chaeyoung " Jennie ne yapabilirdi ki? Peşinden koşsa bile bir anlamı olmayacaktı. Belli ki arkadaşın belalı tiplere bulaşmış ve sinirleri bozulmuş. Jennie'yi boşu boşuna kırdın"
-Anlamıyorsun, sen böyle bir durumda olsaydın ben peşinden giderdim.
Chaeyoung" ama biz farklıyız..." duraksadı.
Gözlerini üzerime çevirdiğinde yutkundum. Harika, eğer Lisa'nın Jennie den hoşlandığını filan anlamışsa sıçtım.
Chaeyoung " yani haklısın, belki de gitmeliydi. Ama Jennie'yi biraz da olsa biliyorsun, sessiz biri. Demek ki peşinden gitmeye çekinmiş"
Ohh, anlamamış.
-En azından ilk anlatacağı şey Lisa olabilirdi. Arkadaşımın o durumda olduğunu öğrenmek isterdim. Onun yerine on saat takıldığı çocuğu anlattı.
Chaeyoung" Tamam, o konuda haklısın. Belli ki Jennie heyecanlı olduğu bir konuyu hemen aktarmak istemiş ve Lisa ile yaşadıklarını unutuvermiş"
Arkadaşımı bulmalıyım. Chaeyoung'a daha fazla laf anlatmayacağım çünkü Jennie'yi korumaya devam edecek.
-Tamam chaeyoung, ben arkadaşımı ararken sende Jennie'nin aşk hikayesini dinlemeye devam et. Yarın görüşürüz.
Başını iki yana salladıktan sonra hiçbir şey demeden evden çıktı.
~
Lisa
Evimin önüne gelip kapıyı çaldım. Buraya artık evim diyebilir miyim bilmiyorum bile. Annem, gittiğimden beri pek fazla aramadı. Babamın umurunda bile değilim. Tek umursadığı para ve alkol.
Kapı açıldı, annem beni görünce yüzündeki gülümseme söndü. Demek ki artık onda böyle etki yaratıyorum.
Annem" eve mi döndün?"
-Hayır, biraz paraya ihtiyacım var.
Babam" kimmiş?"
Babamın sesini duyunca birkaç adım geriledim. Bir şey yapmaya kalkarsa kaçabilecek pozisyonda olmak istiyorum.
Annem" eline ne oldu Lisa?"
Elimdeki kuruyan kana bakıp omuz silktim" önemli değil"
Babam " evine geri döndün demek. Eninde sonunda buraya döneceğini biliyordum, her zaman öyle olur"
-Dönmedim.
Bakışları kızgın bir hal aldı " o zaman ne işin var burada?"
-Biraz paraya ihtiyacım var.
Babam " defol git buradan, hadi!"
"Ama..." kapıyı suratıma kapattı " sizden nefret ediyorum."
Bir anda kapı açıldı, babam üzerime yürüyüp yakalarımdan kavrayınca hiçbir şey yapmadım. Dediğimi duydu büyük ihtimalle. Ona böyle şeyler söylememi saygısızlık olarak görüyor.
Babam " bizden nefret edemezsin, seni biz büyüttük. Biz olmasaydık şu an olduğun duruma gelebilir miydin sanıyorsun??"
Psikolojimi bozdukları için minnet duymamı bekliyorlar birde, harika.
Bedenimi sarstı" konuşsana"
"Ne diyeceğimi biliyorsun" cümlem biter bitmez yüzüme yediğim tokatla yüzümü buruşturdum. Birkaç saniye sonra ağzımdaki kan tadını hissettim.
Babam " aklın başına gelene kadar bu kapının önünden bile geçmeyeceksin"
Yakalarımı bırakıp eve girmek için hareketlendi.
-Ne yaparsan yap baba, sana o parayı asla vermeyeceğim. Bana bu yüzden eziyet ettiğini biliyorum. Babaannemin bana bıraktığı mirası istiyorsun, sana değilde bana bıraktığı için öfkelisin.
Duraksadı, arkasını dönüp yumruklarını sıktığını gördüm...
~
Jisoo
Kafayı yemek üzereyim. Nayeon'u bile aradım ama onun yanında da değil. Arkadaşı da yok ki, oraya gitmiştir belki diyemiyorum.
Arabamın el frenini çekip onu bulduğum parkın içine doğru yürümeye başladım" Lisa!" Bağırdığımda gençlerin bakışları bana döndü.
Sanırım burada değil, zaten öyle büyük bir parkta değil. Arabama geri döndüm, nereye gider bu kız tanrı aşkına.
Acaba okulun oradaki parklardan birinde mi?
Ya ailesinin yanına dönmüşse! Annesinin numarası da yok ki arayıp öğreneyim.
Telefonum çaldığında hızlıca elime aldım. Lisa, sonunda be kızım.
Açıp kulağıma götürdüm" beni çok korkuttun Lisa, neredesin?"
-Merhaba, son aramalarda olduğu için sizi aramam gerekti. Lisa hanım acil bölümümüzde, gelebilir misiniz?
Ne?
~
Keselim burada hemen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfiction1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...