10.BÖLÜM

1.2K 143 271
                                    

İyi okumalar.

~

Bir hafta sonra

Lisa

Beyaz gömleğimin yakalarını düzelttikten sonra aynadan görüntüme baktım. Bilmeyen de şirkete gidiyorum filan sanacak, halbuki cafe'ye garsonluk yapmaya gidiyorum. Çalışanlarının kıyafetlerine oldukça özen gösteriyorlar.

Jisoo ıslık çaldı" vayy mükemmel olmuşsun"

Gülümseyip arkadaşıma döndüm" gerçekten mi?"

Jisoo" Jennie seni böyle görse düşerdi belki"

Dediği şey moralimi bozunca yutkunup aynaya döndüm. Jennie'nin düz olduğuna artık eminim, benimle asla ilgilenmeyecek.

Jisoo" o konuda ne yapmayı düşünüyorsun?"

-Başka biriyle ilgileniyorum.

Gözlerini kısıp yüzünü buruşturdu" nayeon değil mi? Özür dileyip sana iş buldu diye kızla tekrardan arkadaş olduğunu söyleme sakın"

-Artık o insanlarla görüşmüyor, fazlasıyla da değişmiş gibi.

Jisoo" bir haftada mı? Tek istediği seni elde etmek."

-Sadece takılıyoruz, önemli bir şey değil.

Jisoo" Jennie'yle de arkadaş olacaksın yani"

Omuz silktim "yani, elimden geldiğince. Hem bugün onu almaya gideceğim, spor çıkışı bir şeyler içeriz diye düşündük" hafifçe gülümsedim.

Jisoo " hiç görüşmemen taraftarıyım"

-Biliyorum ama bu daha zor olur. Sonuçta alt katımızda ve en yakın arkadaşı sevgilinken.

Jisoo" iyi bakalım, bir şeyler içtikten sonra eve gelin oyun filan oynarız"

-Olur.

~

Birkaç saat sonra

Müşteriye kahvesini uzatıp gülümsedim" afiyet olsun efendim" teşekkür edip kahvesiyle birlikte cafe den çıktı. Neyse ki bugün fazla müşteri yok.

Önlüğümün arkasındaki iplerin bağlandığını hissedince duraksadım" çözülmüş mü?"

Nayeon" doğru düzgün bağlayamamışsın" beni kendine döndürüp gülümsedi.

-Pekala, teşekkür ederim.

Nayeon "ne zaman düzeleceğiz Lisa, seni özlüyorum"

-Kendimi yeterince zorluyorum emin ol.

Nayeon" çıkışta takılalım mı?"

-Çıkışta Jennie'nin yanına gideceğim. Belki daha sonra.

Dişlerini gıcırdatıp kaşlarını kaldırdı" öyle mi? Artık seninle takılmak için önceden randevu almalıyım sanırım"

Gülümsedim " evet, biraz öyle olacak"

Başını olumlu anlamda sallayıp işine geri döndü.

~

Spor salonuna doğru giderken çiçekçi dükkanı görünce gülümseyip duraksadım. Çiçek almak Jennie'yi mutlu edebilir. Ne var yani, arkadaş arkadaşa çiçek alabilir diye düşünüyorum.

İçeriye girip bir tane gül aldıktan sonra dışarıya çıktım. Dikenlerini çıkarttırmadım çünkü ona vermeden önce kendim yapmak istiyorum. Ona zarar veren insanları bu şekilde hayatından çıkarabilirim, kendini bana bırakırsa eğer. Vermek istediğim mesaj bu, umarım anlar.

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin