Süprizz Ödmdmdmsmdm 250 yoruma diğer bölüm gelir😌 neden sınır koyduğumu bölüm sonunda anlayacaksınız.~
Jennie
Evime girer girmez çantamı bir tarafa ceketimi bir tarafa fırlattım. Çok öfkeliyim, aptal yerine konulduğum için. Onu öptüğüm gecenin sabahı gidip o kızla olmuş olması beni çok yaraladı.
Kimden hoşlansam bir şekilde yaralanıyorum, bıktım artık bu durumdan.
Kendimi koltuğa atıp sinirle kollarımı bağladım " birde gelip karşımda öpüşüyorlar..."
Umarım aralarında dalga konusu olmamışımdır. Böyle düşünüyorum çünkü bu zamana kadar hep öyle oldu. Sadece, Lisa'yı benimle dalga geçerken hayal edemiyorum.
-Jennie! Kapıyı aç yoksa anahtarla gireceğim!.
Lisa'nın sesini duyunca panikle ayağa kalktım " git buradan Lisa, lütfen"
Birkaç saniye geçti geçmedi kapı açılınca birkaç adım gerileyip başımı yere eğdim. O an öfkelenip vurdum ama şimdi çok utanıyorum. Kıza benden hoşlanmadığı için kızamam. Ama hiçbir şey olmamış gibi davranması beni üzüyor.
Lisa " neden yaptın bunu?"
Birde nedenini sorması yok mu..
-Git lütfen.
Lisa " nedenini öğrenmeden hiçbir yere gitmiyorum"bedenini yakınımda hissettim, çenemden kavrayıp göz teması kurmamızı sağladı " o tokadı hak edecek hiçbir şey yapmadım"
Kendimi tutamayıp güldüm " Seni öptüğüm gecenin sabahı o kızla aranda bir şeylerin geçtiğini..."
Lisa " hşş bir dakika, ne yaptın?" gözlerindeki şaşkınlığı görünce sertçe yutkundum.
-Hatırlamıyor musun?
Ellerini ağzına kapatıp geriledi " beni öptün ve ben hiçbir şeyi hatırlamıyorum. Biz öpüştük mü??"
Kendimi mal gibi hissediyorum. Meğerse hatırlamadığı için öyle davranıyormuş. Ama verdiği cevaplar uyuşuyordu, hatırlamayacağını aklıma bile getirmedim.
-Evet..
Hızlı bir şekilde yanıma yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bastırınca kalbimin hızlandığını hissettim. Yanaklarımı kavrayıp üst dudağımı nazik bir şekilde kavrayıp emdi. Öpüşüne karşılık verdiğimde yanağımdaki ellerini çekip kollarını belime doladığı gibi bedenimi kendine çekti.
Anlayamıyorum, az önce winter'ı öpüyordu şimdi beni. Omuzlarından ittirip hafifçe geri çekildim. Nefesi dudaklarıma değerken konuştum " niye yaptın bunu?"
Lisa " çünkü senden deli gibi hoşlanıyorum."
-Ciddi misin?
Lisa " evet, seni gördüğüm ilk andan beri Jennie. Eğer ki öptüğünü hatırlasaydım her şey daha farklı olabilirdi."
Duyduğum şeylerle gülümsememi tutamadım " geç değil.."
Lisa " kesinlikle." Dudaklarını yeniden dudaklarımın üzerinde hissettim.
Bir süre o şekilde öpüştükten sonra bedenimi koltuğa doğru yönlendirdi. Koltuğa oturur oturmaz kucağıma yerleşince ellerimi beline yerleştirdim. Dilini ağzımın içinde hissettiğimde aldığım hazla ağzına doğru inledim.
Geri çekilip dudaklarını boynuma bastırdı " Jennie...seni istiyorum." Etimi ağzının içine alıp emdi.
Hissettiklerimi açıklayamam ama şu ana kadar aldığım en büyük haz diyebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfiction1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...