Chaesoo dolu kısa bir bölüm oldu😌 diğer bölümde planladığım olaylara gireceğiz artık😈
~
Jisoo
Bowling topunu alıp chaeyoung'a yandan bir gülümseme attım" bak şimdi nasıl deviriyorum hepsini"
Kollarını bağlayıp güldü" hı hı bak şu an devirdin"
Hah! Kıza bak, yüce Jisoo kim isterse her şeyi yapar.
Derin bir nefes alıp topu lobutlara doğru fırlattım. Eğer hepsini devirmezsem kaybedeceğim.
Top labutların yanından kenara kayınca sinirle iç çektim" top büyülenmiş resmen, inanamıyorum" zaten atmadan önce üflüyordu.
"Bir tek o değil." Çocuğun biri yanıma yaklaştı.
-Pardon?
Gülümsedi" nasıl atman gerektiğini göstereyim" bowling topunu iyice kavrayıp yan taraftaki lobutlara doğru fırlattı. Hepsi devrilince şaşkınlıkla dudaklarımı büzdüm.
-Başarılı.
Çocuk bir tane daha bowling topu alıp yanıma yaklaştı" gel, nasıl yaptığını göstereceğim"
Chaeyoung'a baktım, çocuktan pek haz etmiş gibi durmuyor. Kıskanmış gibi bir hali var, keyiflendim.
Çocuğa döndüm" olur"
Çocuk arkama geçince nefesini ensemde hissettim. Kolumu yukarıdan aşağıya doğru okşadıktan sonra ellerimin üzerine geldi. Başımı çevirip ona bakınca dudak dudağa geldik. Gülümsedi, gözlerimi lobutlara çevirdim.
Çocuk" biraz sola kay"
Dediğini yaptım.
Chaeyoung" Jisoo, gidebilir miyiz?"
Çocuktan uzaklaştım" noldu?" biliyorum ama piçlik olsun diye soruyorum.
Chaeyoung" başım dönüyor, iyi hissetmiyorum"
-Ciddi misin?
Düşündüğüm gibi değilmiş.
Çocuğa döndüm" üzgünüm, eğitim yarım kalmak zorunda"
Eşyalarımızı aldıktan sonra chaeyoung'un koluna girdim" gel hadi, arabaya gidelim"
Ayakkabılarımızı değiştirdikten sonra asansöre binip otoparka indik. Arabamın yanına geldiğimizde kolundan çıkıp yanaklarını kavradım" iyi misin?"
Kaşları çatık bir şekilde bakıyor" iyiyim"
-Doktora gidelim mi?
Dudaklarını dudaklarıma bastırınca neye uğradığımı şaşırdım. Belimden kavrayıp yer değiştirmemizi sağladı, arabamın önüne oturtturduktan sonra dilini ağzımın içinde gezdirmeye başladı. Birkaç dakika sonra dudaklarımdan ayrıldı.
Nefes nefese kalmış bir şekilde suratına baktım. Kollarımı boynuna saracakken engelleyip çenemden kavradı" bunu neden yapıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfic1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...