Diğer bölüm 🦋🦋🦋🦋 :)
~
Ertesi sabah
Lisa
Dün gece Jennie ile yaşadıklarımı Jisoo'ya anlattığımdan beri ağzı bir türlü durmuyor. Keşke anlatmasaydım diyorum.
Jisoo " yapışsaydın ya o an dudaklarına!! Neden tuttun ki kendini??"
Aynı şeyi tekrarlayıp duruyor.
Alnımı ovuşturdum " sus artık Jisoo, her an gelebilirler"
Jisoo " kendini böyle geri çekmeye devam edersen kızı kaptırırsın. Sonra gelip omzumda ağlama"
-Anlamıyorsun, ya arkadaşlığını kaybedersem?
Jisoo " Jennie'nin senden uzaklaşabileceğini sanmıyorum. Sadece biraz mesafe koyar ama sen bir şekilde kapatırsın"
-Saçmalama istersen.
Jisoo " dün gece ki kız, senden önce davranıp Jennie'yi kapabilir. O kız da o potansiyeli gördüm ben. Hem Chaeyoung söyledi, Jennie'yi öpmüş"
O anı hatırlayınca sinirlendiğimi hissettim.
Jisoo " onu öpen sen olmalıydın!"
Chaeoung " kimi öpen?"
Chaeyoung'un sesini duyunca panikle kapıya baktım. Jennie suratı asık bir şekilde yanıma oturup koluma yapıştı " kimden bahsediyorsunuz?"
-Şey...sana.
Jisoo " evet! Sana ile öpüştüğü yetmemiş bizimkine de" salak salak güldü " sevişmekte istiyormuş"
Kendi kendime güldüm, ne saçmalıyor bu?
Jennie'nin kolumdaki elleri sıkılaştı " öyle mi Lisa? Dün gece çağırdığında gitmeliydin o zaman."
Jisoo imalı bir şekilde bakıp yüzünü şekilden şekle sokunca göz devirmemi tutamadım.
Jennie " göz devirelecek bir şey demedim."
Babanın düşmanlarını sikeyim Jisoo.
-Hayır güzelim, sana göz devirmedim. Aklıma başka bir şey geldi de o yüzden.
Jisoo " sana'nın dudakları mı?" Pis pis güldü.
Jennie kolumu sıkarken acıtınca elimi ellerinin üzerine yerleştirdim. " Jisoo, annen vardı ya hani"
Jisoo " eee?"
-O yok artık.
Güldü " tamam tamam susuyorum" Chaeyoung'a döndü " kucağıma gelsene, niye ayakta dikiliyorsun?"
Bakışlarımı onlardan çekip Jennie'ye baktım " Başın ağrımıyor değil mi?" Dün biraz fazla içti.
Jennie " hayır, senin?"
Gülümsedim " o kadar içki beni etkilemez"
Jennie " öyle mi? Bir gün daha fazla içelim o zaman"
-Olur.
Jennie " mümkünse evde olsun"
Jisoo " o zaman bu gece!"
-Hani susacaktın sen!
Jisoo " bak sonra çok dua edersin, hep konuşsan keşke Jisoo dersin"
-Tabi canım, belki rüyanda.
Başını hafifçe salladı " göreceğiz " Jennie'ye baktı " o zaman bu geceki tüm içkiler ve atıştırmalıklar benden"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfic1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...