15.BÖLÜM

1.1K 172 362
                                    


Etkileşimin yükselmesi için son kez yazıyorum. Biraz daha düşerse devam etmem mümkün değil. Sürekli bölüm atsan yükselir diyebilirsiniz ama üst üste 2 bölüm attığımda oldu, yükselmedi. Gym love içinde bu yazıları çokça kez yazmıştım ama siklenmediğim için devam etmedim ve bölümleri kaldırdım. Kitap sizi sarmamışta olabilir tabi, etkileşim bu yüzden de düşmüş olabilir. Ona göre fikirlerinizi belirtin lütfen.

~

Lisa

Geldiğinden beri tek kelime etmedi. Bir süre içli içli ağladı. Şimdi de boş boş etrafına bakınıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Anlatması için zorlamak istemiyorum, kendi kararı. Ama o herif her ne yaptıysa kalbini çok kırmış.

"Jennie." Yumuşak bir ses tonuyla seslendim. Bakışlarını bana çevirdi " daha iyi misin?"

Dudaklarını büzüp omuz silkti, gözlerinin dolduğunu gördüm " çok kötü hissettiriyor."

Yanına yaklaşınca kollarını belime sarıp başını göğsüme yasladı. Karnımdaki kelebekler kendini belli ederken elimi saçlarına yerleştirip hafifçe okşadım, ardından çenemi başına yasladım.

Jennie " keşke herkes senin gibi anlayışlı olsa"

-Ne yaptı?

Belimdeki kolları sıkılaştı " daha sonra anlatırım, olur mu?"

-Nasıl istersen, uyuyalım mı?

Başını salladı " uyuyalım"

Geri çekilince hissettiğim boşlukla garip hissettim. Sanki hayatım boyunca bu boşluğun doldurulmasını beklemişim gibi.

Gözlerimi yüzünde gezdirirken elinin tersiyle göz altlarını sildi " önce yüzünü temizleyelim"

Jennie "kim bilir ne halde"

Bir anda ayaklanmasıyla koltuğa düşmesi bir oldu. Panikle yanına yaklaştım " Jennie, iyi misin?"

Elini omzuma yerleştirdi " sadece başım döndü, sorun yok"

-Yemek yedin mi?

Onu hiç yemek yerken görmedim, okulda bile. Biraz kilo vermiş ama belli ki sağlıksız bir şekilde.

Soruma cevap vermeden yavaşça ayaklandı. Banyoya girerken arkasından bakakaldım. Bu sorudan rahatsız oldu, fark ettim. Yine de beslenmesi gerekiyor, böyle gitmez.

Birkaç dakika içinde banyodan çıktı. Kapıya doğru gittiğini görünce ayaklandım " nereye gidiyorsun?"

Kaşları çatıldı " evime, uyuyalım demedin mi?"

Ah..doğru. Birlikte uyumak gibi saçma bir hayale kapıldım.

-Anladım.

Hiçbir şey diyemiyorum, bu çok zor. Burada kalmasını söylesem bile yanımda uyu diyemem. Reddedilirsem çok utanırım.

Jennie " bir şey söyleyecek gibisin?"

-Şey...iyi uyu.

Jennie " sende, teşekkür ederim Lisa. İyi geceler"

Evden çıkınca yumruklarımı sıkıp ayağımı sinirle yere vurdum. Ne zamandan beri bu kadar utangaç ve korkak oldum ki ben. Gitmesini istemiyordum, keşke uyuyalım demeseydim.

•••

5 gün sonra

Cumartesi gecesi

Bardaklarımızı tokuşturduktan sonra fondip yaptık. Limonumu emerken gözüm Jennie'ye takıldı. O günden beri fazla keyifsiz görünüyordu, bizde moralini yükseltmek için onu kızlar gecesine çıkardık.

Take care of you ~ JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin