Merhabalar💅🏻
~
Bir hafta sonra
Lisa
Jennie, bakışlarını okulun cafesindeki kahve çeşitlerinde gezdirirken gülümsedim. Dudaklarını hafifçe aralamış, kaşlarını kaldırmış bir şekilde çok şeker görünüyor.
-Güzelim?
Bakışlarını bana çevirip gülümsedi " karar veremiyorum.."
-Karamelli ve sütlü seviyordun, yanılıyor muyum?
Gözlerini kıstı " unutmamışsın."
-Senin hakkında olan hiçbir şeyi unutmam.
Gözlerini kaçırıp başını çevirdi ama gülümsediğini görebilmiştim " ee ne içeceksin?"
Jennie " şekerli bir şeyler içmek istemiyorum, biliyorsun.."
-Sade iç derdim ama karamel ve sütten sonra alışman zor olur. Sütlü kahveyi dene istersen güzelim. Daha hafif ve içimi kolay olur.
Başını olumlu anlamda salladı " haklısın."
Satış görevlisine yaklaşıp gülümsedim. Gülümseyince garip garip bakmaya başladı. Normalde pek gülümseyen biri olmadığım için garibine gitmiş olmalı.
-Bir sütlü bir sade kahve alabilir miyim? Orta boy.
-Sıcak mı?
-Evet.
-Hemen hazırlıyorum.
Hazırlamak için arkasını dönünce arka cebime yerleştirdiğim kartı çıkardım. Geçen günler de evimize gelmiş. Annem arayıp haber verdi. Babam görünce el koyar sanmıştım ama yapmamış. Belki de annem fark ettirmeden alıp saklamıştır, bilmiyorum.
Kahvelerimizi tepsinin içine koyup bana doğru ittirdi. Kartımı pos cihazına okuttum. Onaylanınca arka cebime yerleştirdim. Buna alışabilirim.
Kahvelerle masaya döndüğümüzde Jennie başını omzuma yaslayıp iç çekti " şu zift gibi olan kahveyi nasıl içebiliyorsun anlamıyorum."
"Bak böyle." Bardağı avucumun içine alıp küçük bir yudum aldıktan sonra ona döndüm. Başını kaldırıp Dalga geçme dercesine suratıma baktı. Dudaklarına uzanıp hızlıca öptükten sonra geri çekildim " benim şekerim burada, yeterli."
Bakışlarından düştüğünü anladım. Ardından sırıtmaya başladı, gülümseyerek ona eşlik ettim.
Jennie " bu iyiydi."
Jisoo " bu hocaların iflahını sikicem artık."
Jisoo küfür ederek yanımıza oturunca kıkırdadım " sen küfür mü ettin az önce?"
Jisoo " ne yapayım, bıktırdılar."
Jennie " noldu ki?"
Jisoo " blok ders yaptı, beynim s..."
Rosé " selamlar~ hoca dersimi iptal etmiş." Sevinçle yanımıza oturunca bu seferde jennie kıkırdadı.
Tam zıt konumdalar şu an.
Rosé " önceki derste beyni şişmiş herhalde. Bizim dersi yarın yapacakmış."
Jisoo " al işte, sikilen biz olduk."
Rosé şaşkınlıkla jisoo'ya baktı " bay kim'in dersi miydi?"
Jisoo " evet."
Jennie " tuvalete gitmeliyim." Bedenimden uzaklaşıp ayaklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfiction1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...