Selamlar 😈 ben geldim😌 ilk bölümdeki etkileşim mükemmeldi. Umarım o şekilde devam eder.~
Lisa
Kapımın önüne geldiğimde cebimdeki anahtarı çıkardım. Avuçlarımın içindeki anahtarda gözlerimi gezdirmeye başladım. Bu eve girerken her gün aynı tereddütü yaşıyorum..
Kapı açılınca avuçlarımın arasındaki anahtarları sıkıp başımı kaldırdım. Annem her zamanki tedirgin gülüşünü sergiledi" erken geldin"
-İlk hafta çok fazla ders işlenmiyor.
Yanından geçip odama doğru yürümeye başladım.
Babam" hey hey dur orada! Buraya gel!"babamın sesini duyunca duraklamak zorunda kaldım.
Yine başlıyoruz, harika.
Babam" kime diyorum ben! Acele et!"
İstemeye istemeye içeriye girip karşısında dikildim. Bugünde oldukça sarhoş görünüyor. Keşke geberip gitsede kurtulsak.
"Noldu?" Dişlerimin arasından konuştum.
Babam" babanla saygılı konuş"
-Oysaki daha konuşmaya başlamamıştım bile.
Birdenbire ayaklanıp bana doğru hamle yapınca kollarımı başıma siper alıp birkaç adım geriledim. Kalbim korkuyla atarken bana gelecek bir darbesini bekledim.
Bir süre daha o şekilde bekledim ama Hiçbir şey yapmadı.
Babam" okuldan geliyorsun değil mi? O bölümün sana hiçbir şey katmayacağını bin kere söyledim. İşsiz kalıp sürüneceksin ve ben yüzüne bile bakmayacağım"
Kollarımı başımdan çekip yüzüne baktım. Yerine oturmuş alkol almaya devam ediyordu.
-Şimdi de bakmıyorsun.
Pis pis güldü" bakmasaydım bu evde bir saniye bile barınamazdın. Sokak köpekleri gibi dışarıda kalırdın"
-Pek bir farkım yok.
Kaşları çatıldı" öyle mi diyorsun? Sokakta yaşamak nasıl bir şeymiş bilmiyorsun"
Boğazımı temizledim" bana işsiz kalacaksın diyorsun ama kendine hiç bakmıyorsun. Evde oturmuş annemin zar zor kazandığını parasını yerken hiç utanmıyor musun? Gerçek bir baba olsaydın bunu yapmazdın. Annem ve ben umurunda bile değilim"
Az sonra dayak yiyeceğim kesinleşti.
Bardağındaki içkiyi başına diktikten ve ağzına bir parça meyve attıktan sonra ayaklanıp karşıma dikildi.
Babam" bugün şanslı günündesin, sana vurmayacağım. Ama daha güzel bir şey planlıyorum"
Kolumdan sert bir şekilde kavrayıp beni kapıya doğru sürüklerken direnmedim. Beni kapının dışına ittirdi" sokakta kalda aklın başına gelsin. Döndüğünde babana karşı saygılı olmayı öğrenirsin belki" kapıyı suratıma kapattı.
Hiçbir zaman ona karşı saygılı olmayacağım. Her neyse, sokakta kalmak dayak yemekten iyidir.
Yerdeki ayakkabıma uzanıp elime aldım, ardından ayağıma geçirip bağcıklarını bağladım. Diğer ayakkabımıda giyip bağcıklarını bağladım. Ayaklandığımda kapı aralandı. Annem yüzünde hüzünlü bir ifadeyle elindeki çantayı bana uzattı.
Annem" özür dilerim kızım.."
Çantayı alıp gülümsemeye çalıştım" özür dileme, senin bir suçun yok. Lütfen üzülme anne, böylesi benim için daha iyi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take care of you ~ Jenlisa
Fanfiction1#chaesoo "Hayatın boyunca kilon yüzünden eleştirildiğini düşün?" Güldüm " beni anlayamazsın, bunu yaşamayan kimse beni anlayamaz." -Jennie.. ...