18. Bölüm

1.6K 110 5
                                    

Tuvalete gidip, Cankurt'u aldım. Dışarıda bizi bekleyen görevlilerden birine rica ettim ve onu eve yolladım. İçeri girdiğimde Eran geçen telefondan sesini duyduğum kız ile konuşuyordu. Yanlarına doğru kendimden emin adımlarla yürüdüm.

"Merhabalar, ben Acar Kancı. Kusura bakmayın ama sizi hatırlayamadım."

Sarı saçlarını kulağının arkasına sabitledi ve elini uzattı. "Ben Narin Makin, Erancığımın ile eski ortağız. Galiba yakında yeni ortağı olacağım."

"Anladım, tanıştığıma çok memnun oldum." Eminim o da seninle tanıştığına çok memnun olacaktır, Narin. Umarım ismin gibi değilsindir yoksa... Aaa! Doğru ya senin gerçek ismin bu değildi.

"Üzgünüm ama parti yakında bitecek. Bilseydim sana daha önce haber verdim, Narincim."

"Sorun değil, Acar." İsmimin üstüne vurgu yapmıştı. Bildiğim ben sadece Eran için cım, cim kullanırım diyor. Sakinim sakinim. Derin derin nefes al Acar. Bugün sakin kalman lazım.

Tam konuşmak için ağzımı açacaktım ki yanıma Alara geldi. "Acar, ben Berçin'i evine götüreceğim. Fena sarhoş olmuş."

"Tamam, dikkat edin." Birinin ona Berçin'in yüksek alkol toleransına sahip olduğunu ve gün boyunca sadece üç kadeh şampanya içtiğini söylemeli. Ya da söylemesin şimdi utanır. Sonuçta ilk defa yatağa birini atacak. Yani öyle biliyorum ama ondan her şey beklenir.

"Bebeğim bizde gidelim istersen. Zaten herkes yavaş yavaş dağılıyor. Sonuçta saat üç olmuş."

"Tabii. Şey misafirin nerede kalacak?"

"Sen nerede kalmasını istersin?" Güzel. Göster tarafını Eran.

"Aslında yakınlarda bildiğim iyi bir otel var. Ara sıra kaçamak geceler de uğrardık."

"Öyle mi bebeğim? Mesela kimlerle uğrardın?"

"Ben, o konuyu sonra detaylı şekilde anlatacağım."

"İyi olur."

"Ben şimdi ararım, misafirin için güzel bir oda hazır ederler. Benim için gelen şoför onu götür. Sana uyar değil mi Narin?"

"Sorun değil." Bence senin için büyük bir sorun olacak ama neyse.

"Sevindim. Ben misafirleri uğurlayım." diyip, ayrıldım. Yanlarından ayrılmamla birlikte telefonum çaldı.

"Evet, birazdan otele gelecek."

"Dikkatli ol, lütfen."

"Biliyorum ama elimde değil."

"Tamam, seni seviyorum yeni ayım."

Telefonu kapattım cebime koydum ki biri belime sarıldı. Eran'dan başka kimsenin bunu yapmaya tenezzül etmeyeceği için herhangi bir tepki göstermedim. Ama karnıma batan tırnakları hissedince arkamı dönmeye çalıştım.

"Demek Eran'ı aldatıyorsun, Acar."

"Sabrımı sınama Efsun."

"Narin'i tercih ederim. Efsun yıllarım geride kaldı. Artık kimseye tolerans geçmiyorum."

"Hala aynı aşalık insansın. Sadece kendini yeni fark etmişsin o kadar." Boşluğundan yararlanıp karnıma tırnaklarını batırdığı elini sıktım ve çevirdim. Kolunu tutup sırtına doğru bastırmaya başladım. Canını acıdığını belirten sesler çıkartırken dizlerinin üstüne çöktü. Kulağına doğru eğildim ve şunları fısıldadım. "Senin aksine ben çok değiştim."

Arkadan Eran'ın bana seslendiğini duymamla kolunu bıraktım. "Geliyorum!" Son kez yerde kolunu sıvazlayan Efsun'a baktım ve oradan uzaklaştım.

Eran ile mekandan ayrılıp evime geçtik. Yol boyunca ikimizde durgunduk. Eve girince üstümü değiştirdiğim ve salonda oturan Eran'ın yanına gittim.

"Neden yaptın bunu?"

"Sen çok meşguldün bende aradan çıkarayım diye düşündüm. Böylece daha erken evlenebileceğiz. Tabii senin bize ayıracak bir günün olursa. Aslında sana söylemek istedim ama Narin sağ olsun, fırsat vermedi."

"Onu demiyorum." O zaman bu kadar ciddi bir şekilde ne konuşacağız ki.

"Ne demek istiyorsun o zaman?"

"Neden Narin'e saldırdın?" Cidden mi? Efsun ve her zamanki saçm sapan oyunları. Bu alışkanlığını bıraktı sanıyordum. Yine de buna da hazırlanmıştım.

"Nefli müdafaa diyelim biz ona." Sonuçta o başlattı.

"Emin misin?"

"Ne demek istediğini açıkça söyler misin?"

"Görüntülerde açık bir şekilde saldırdığın gözüküyor."

"O görüntülerde Narin'in arkamdan gelip bana sarılması sonra karnıma tırnaklarını batırması ve imalı konuşmalarda bulunduğu da var mı?" Bana şaşkın şaşkın bakan haline bakarsak eline düzenlenmiş video var. Yani düşündüğüm gibi.

"Bu haline bakarsak yok. Yine de iyi oldu bu. Olayı araştıramdan direkt beni suçlu göreceğini anlamış oldum. Bana güvenmeyen biriyle evlenmeyi bir daha mı düşünsem acaba?" Bir süre sustum ve sadece gözlerinin içine baktım. Pişmanlık esir almıştı, gözlerini. "Sana iyi geceler." diyip salonu terk ettim. Arkamdan bir şeyler diyordu ama onu şu an dinlemek istemiyorum.

Telefonumu alıp, hemen yeni ay diye kayıtlı olan kişiyi aradım. Birkaç çalıştan sonra açtı. Höporlere aldım ve üstümü değiştirirken konuşmaya başladım.

"Plan iptal."

"Neden?"

"Ondan farklı bir şekilde intikamımı alacağım. Daha acılı ve unutulmaz olacak."

"Sen öyle diyorsan öyle olsun."

"Şimdi halletmem gereken birkaç iş daha var. Seni sonra ararım."

"Tamam, görüşürüz."

İntikam nasıl alınırmış sana göstereceğim, Efsun. Beni tanıdığın güne lanetler edeceksin. Gerçek benle tanışma zamanın geldi de çattı.

Askıya alınmış bir hikayeye benden başka biri bölüm atmaz herhalde. Uzun zamandır yeni bir hikaye üzerinde çalışıyordum. Fakat hikayenin tamamı sildin. O yüzden bir ihtimal hikayeyi askıdan çıkarabilirim. Bunu ikinciye soruyorum ama sorun olmaz herhalde. Gelecek bölümlerde görmek istediğiniz bir sahne var mı?

Aşiret BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin